مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات خلال سیب زمینی نیمه آماده به ارمنستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

سفارشات صادراتی انواع خلال سیب زمینی نیمه امادهمرکز خرید انواع خلال سیب زمینی منجمد صادراتی
سیب زمینی نیمه آماده منجمد

خلال سیب زمینی صادراتی

خلال سیب زمینی صادراتی نیمه آماده ی منجمد شده از از تولیدات انبوهی در کشور همراه بوده است در سایز برش های مختلفی به بازار عرضه می گردد که در این بخش از صادرات خلال سیب زمینی به کشورهای جهانی اعم از ارمنستان می توانید در این بخش سفارشات را خریداری نماید.

سفارشات صادراتی انواع خلال سیب زمینی نیمه اماده

صادرات از نوع مواد غذایی در کشور را می توان متنوع از انواع و اقسام گوناگونی دید و معرفی کرد که در این بخش یکی از مواد غذایی صادراتی در ارتباط با تولیدات نوع خلال سیب زمینی بوده که مصرف بالایی را دارا بوده و تولیدات امروزه ی این محصول در کشور و کشورهای جهانی روز به روز روبه افزایش بوده است، سیب زمینی یکی از غلات مقوی و پرانرژی بوده که دارای املاح و مواد معدنی مغزی بوده که در مدل های گوناگونی این محصول مصرف می گردد یکی از مصارف سیب زمینی در نوع سرخ شده است که امروزه به صورت های گوناگونی از نوع سایز های مختلف خلال برش داده شده و به بازار عرضه گردیده است.

سیب زمینی نیمه آماده منجمد

البته همراه با برندهای تولید کننده ی مختلف از درجه های کیفی متفاوت در تولید را به همراه دارند، که نوع صادراتی از این خلال سیب زمینی های نیمه آماده ی منجمد هم در نوع فله ای و هم در نوع بسته بندی های پاکتی با سایز های مختلف عرضه می شود. این خلال های سیب زمینی نیمه اماده منجمد بالاترین مصارفی را که دارد رستوران ها، فست فود ها بوده که بخشی دیگر از مصارف این خلال های سیب زمینی جهت مصرف در خانه بوده است. صادرات این خلال سیب زمینی نیمه آماده منجمد بنابر درجه ی کیفیت بالایی که دارد امروزه به اکثر کشورهای اسیایی، اروپایی و کشورهای همسایه و حاشیه خلیج فارس صادر می گردد.

سیب زمینی نیمه آماده منجمد

مرکز خرید انواع خلال سیب زمینی منجمد صادراتی

مراکز تولید بسیاری در کشور وجود دارند که عرضه ی تولیدات خلال سیب زمینی نیمه اماده ی منجمد را به بازار توزیع می نمایند که بنابر وجود نمایندگی های پخش و فروش در نقاط مختل کشور این مرکز نیز یکی از مجموعه های توزیع، پخش و فروش عمده انواع خلال سیب زمینی نیمه اماده در نوع تولیدات فله ای و بسته بندی های پاکتی با سایز و وزن های گوناگون ۹۰۰ الی ۷۵۰ گرمی و بسته بندی های دو و نیم کیلویی می باشد که جهت سفارشات خرید بازار های صادراتی می توانید با این مرکز در ارتباط باشید با بهترین قیمت های فروش مناسب خریداری نماید.

سیب زمینی نیمه آماده منجمد

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.