مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید عمده چیپس سرکه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

دستور پخت چیپس سرکه ای در فرمرکز پخش چیپس سرکه ای
چیپس سنتی

چیپس سرکه ای یکی از پر طرفدار ترین خوراکی در بین تمام کودکان و بزرگسالان است که یک محصول بسیار خوشمزه و خوش طعم است.

فروش چیپس ها به صورت عمده باید به نمایندگی شرکت تولید کننده رفته و با درخواست چیپس به صورت عمده خریداری و به بازار عرضه نمایید.

امروزه یکی از صادر کننده های چیپس کشور ایران است چرا که مردم ایران  یکی از پرطرفدار ترین این محصول می باشند چون با طعم های مختلف و متنوع بسیار خوشمزه ای است.

تولید عمده چیپس سرکه ای

دستور پخت چیپس سرکه ای در فر

دستور پخت چیپس سرکه ای در فر چیپس یکی از خوراکی های محبوب کودکان و بزرگسالان است در اینجا نحوه تهیه چیپس را برای شما ارائه می دهیم.

برای تولید چیپس طعم دار و خوشمزه باید یک سیب زمینی را آماده کرده و به هشت روش انجام می دهیم تا بتوانیم یک چیپس خوشمزه و با طعم خوبی را تست کنیم ابتداد در روش اول  دستگاه برس زنی و کنترل بازدید است،  مرحله بعد پوست گیری سیب زمینی میباشد.

بعد شروع میکنیم به برش دادن سیب زمینی ها و بعد از برش آن ها را  شستشو و آنزیم زدایی می کنیم  بعد در تونل خشک کن قرار می دهیم و  در فر می پزیم در مرحله بعد افزودن طعم و خشک کردن آن است مرحله ی آخر  کنترل و بسته بندی است.

و بالاخره یک چیپس آماده و طعم دار بدست میاد و برای بازار آماده تحویل برای مصرف کنندگان ارسال میشود.

 البته نا گفته نماند که بجز چیپس سرکه ای که برای خوراک کودکان می باشد از  چیپس ساده نیز می توان به عنوان  پیش غذا  گوناگون می باشد زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 15دقیقه و زمان پخت و انتظار آن در حدود 5دقیقه میباشد چیپس را می توانید در وعده میان وعده  پیش غذا  سرو کنید.

مرکز پخش چیپس سرکه ای

مرکز پخش چیپس سرکه ای تعداد بسیاری از دستگاه های بزرگ و پیچیده در کنار یکدیگر خط تولید چیپس سرکه ای را تشکیل می دهند ، مراحل تولید چیپس در کارخانه زیاد هستند همانطور که برای راه اندازی یک خط تولید چیپس نیاز به دستگاه های زیادی وجود دارد ، هزینه هایی که برای خرید این دستگاه ها انجام می شود بالا است تمامی کارخانه های چیپس باید مجهز به این دستگاه ها باشند.

برای به فروش رساندن چیپس ما میتوانیم به دو روش عمل نماییم، 1- یک فروش عمده که مرکز پخش چیپس، چیپس ها را به فروشگاه ها و یا مشتریان عمده به صورت عمده می دهد و شما می توانید در نزدیک ترین فروشگاه ها خریداری خود را انجام دهید و دوما فروش جزیی نیز برای درخواست های کم اعمال می شود.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.