مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید اسنک بادام زمینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی مواد اولیه اسنک بادام زمینیمراکز پخش اسنک بادام زمینی

در حال حاضر کارخانه تولید اسنک بادام زمینی ، این محصول بی نظیر و پر خاصیت را در بهترین کیفیت و متناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان و متقاضیان داخلی و خارجی آن قرار می دهد که از قیمت بسیار ارزان و منصفانه ای نیز برخوردار است. همواره این کارخانه تولیدی با استفاده از دانش روز دنیا و نیز استفاده از تجارب متخصصین امر به دنبال افزایش سطح کیفی برای محصول خود بوده تا بتواند بازار مصرف آن را به اختصار خود در آورد و از سود آن در جهت دایر ماندن متداوم کارخانه خود استفاده کند

کارخانه تولید اسنک بادام زمینی

معرفی مواد اولیه اسنک بادام زمینی

معرفی مواد اولیه اسنک بادام زمینی

این روزها در سطح بازار داخلی و نیز مراکز پخش و فروش انواع مواد غذایی می توان با تنوعی از انواع اسنک رو به رو شد که افراد با توجه به ذائقه و سلیقه خود آن را انتخاب نموده و به مصرف می رساند که اسنک بادام زمینی را می توان جزء پرطرفدار ترین و محبوب ترین انواع اسنک در میان افراد دانست.

شایان ذکر است که از مواد اولیه تشکیل دهنده این محصول می توان به پودر ذرت یا به طور کلی نشاسته آن، روغن سرخ کردنی و هم چنین خمیر بادام زمینی اشاره نمود که در رنگ طبیعی پاپریکا که ترکیبی از پودر انواع فلفل دلمه، نمک و غیره است، غلتانده شده که پس از سرخ شدن و پس از تولید بسته بندی و به دست متقاضیان و مشتریان متعدد این محصول می رسد.

باید گفت که اغلب طرفداران و دوستداران این محصول کودکان و می توان اعتراف کرد که تمامی رده های سنی های سنی هستند چرا که مجذوب طعم منحصر به فرد آن گردیده و آنها را به خوبی جلب کرده است.

مراکز پخش اسنک بادام زمینی

مراکز پخش اسنک بادام زمینی

امروزه مراکز پخش اسنک بادام زمینی این نمونه غذایی ارزنده و پرخاصیت را در کیفیت ها و قیمت های متفاوت عرضه می دارند که توانسته اند گوی رقابت را از نمونه مشابه خارجی در بازار های داخلی بربایند چرا که کیفیت این محصول بی نظیر است که شامل رنگ، طعم و مزه منحصر به فرد، خاصیت فراوان، در بسته بندی های متنوع می باشد.

معمولا مراکز پخش این محصول منحصر به فرد آن را به طور عمده و به صورت مستقیم عرضه می کنند که افراد به دو صورت حضوری و غیر حضوری به سهولت به آن دسترسی دارند اغلب مشتریان به دلیل بهره مندی از این شرایط محصولی ارزان تر و مقرون به صرفه تر خواهند داشت.

شایان ذکر است که به خاطر ویژگی های حائز اهمیتی هم چون کیفیت و قیمت بسیار عالی این محصول از چشم مشتریان خارجی نیز پوشیده نمانده است و روز به روز تقاضا برای آن افزایش می یابد که همین امر باعث شده که راه برای صادرات آن گشوده شود و در نهایت با ورود ارز به مملکت سهم مهمی در شکوفایی و رشد اقتصادی آن داشته باشد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.