مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید چیپس سیب زمینی فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات چیپس سیب زمینی باکیفیتعرضه عمده چیپس سیب زمینی صادراتی

چیپس سیب زمینی یکی از تنقلات بسیار خوشمزه و پرطرفداری می باشد که به صورت بسته بندی شده یا فله ای در بازار عرضه می‌ شود که از طعم های مختلف و متفاوتی برخوردار می باشد، مرکز تولید چیپس سیب زمینی فله ای از بهترین های سیب زمینی برای چیپس و خلال کردن این ماده غذایی استفاده می نماید و بهترین نمونه های آنها را در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار می دهد.

مرکز تولید چیپس سیب زمینی فله

مشخصات چیپس سیب زمینی باکیفیت

مشخصات چیپس سیب زمینی باکیفیت سیب زمینی دارای مصارف غذایی بسیار زیادی می باشد و بسیاری از واحدهای تولید کننده از آن برای تولیدات مختلف مواد غذایی استفاده می‌ کنند که یکی از این تولیدات آن چیپس سیب زمینی می باشد که دارای کیفیت‌ های مختلف و متفاوت بوده و از بازار خرید و فروش خوبی نیز برخوردار می‌ باشد.

چیپس سیب زمینی باکیفیت از مشخصات زیادی برخوردار است که از مهمترین مشخصات این محصول می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از مشخصات بارز و شاخص این ماده غذایی طعم آن می باشد که دارای طعم قالب سیب زمینی بوده و از بازار خرید و فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد.
  • این ماده غذایی به صورت ساده یا طعم دار در بازار عرضه می گردد و از طعم های رایج و پرفروش آن می توان به نمکی، کچاپ، پنیری و طعم های مختلف دیگر اشاره کرد.
  • این ماده غذایی به صورت بسته بندی شده یا فله ای در بازار عرضه می گردد که هرکدام دارای موارد مصرف و طرفداران زیادی می باشند.
  • چیپس سیب زمینی با کیفیت دارای ارزش غذایی بسیار خوبی می باشد و مورد توجه و استقبال بسیاری از خریداران و مصرف‌ کنندگان قرار می گیرد.
  • این ماده غذایی با توجه به ویژگی های بسیار خوبی که دارا می باشد برای افرادی که دارای برنامه رژیمی می باشند نیز مناسب بوده و به عنوان نوعی چیپس سیب زمینی رژیمی در بازار عرضه می گردد که در تولید آنها از روغن کمتری استفاده شده است.

عرضه عمده چیپس سیب زمینی صادراتی

عرضه عمده چیپس سیب زمینی صادراتی چیپس سیب زمینی صادراتی از بهترین نمونه های این ماده غذایی می باشد که با بهترین کیفیت در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌ شود و دارای ارزش صادراتی بسیار بالایی می باشد.

عرضه چیپس سیب زمینی صادراتی توسط واحد عرضه کننده این ماده غذایی به صورت بسته بندی های مناسب و با کیفیت انجام می‌ شود و واحد صادر کننده و فروشنده این محصول را که دارای ارزش و مصارف غذایی بسیار خوبی می باشد را با کیفیت عالی و قابل قبولی در معرض فروش قرار می‌ دهد، عرضه عمده چیپس نامبرده به بازار فروش و جذب مشتری در داخل کشور کمک شایانی می نماید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.