مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز توزیع پفیلا گوجه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه پفیلا گوجه ای در منزلصادرات عمده پفیلا گوجه ای

پاپ کرن یکی از محبوب ترین فرآورده های حاصل از دانه ذرت بوده که در کشور به آن پفیلا هم گفته می شود و به دلیل افزودنی های متفاوت در طعم های مختلفی تولید می گردند. مرکز توزیع پفیلا گوجه ای، بهترین پاپکرن های تولید شده از ذرت های کاملا با کیفیت و تازه را در بسته های پلمپ شده و بهداشتی را در بازار ها توزیع می کند.

مرکز توزیع پفیلا گوجه ای

طرز تهیه پفیلا گوجه ای در منزل

طرز تهیه پفیلا گوجه ای در منزل پفیلا ها را می توان به آسانی در منزل تهیه کرد و سپس آن ها را طعم دار کرد و از آن جایی که بسیار سالم و مغذی است، مصرف آن بالا رفته و بسیاری تمایل به تهیه آن دارند؛

  • در وهله اول باید ذرت های تهیه شده حتما تازه و درشت باشند و از خرید ذرت های چروکیده باید خودداری کرد، چرا که پف نمیکند و پفیلا تهیه نخواهد شد.
  • یک تابه و یا قابلمه برداشته که دارای درب سوپاپ دار بوده و حتما دارای اندکی ارتفاع باشد و سپس آن را بر روی شعله قرار داده و روغن را میریزیم تا داغ گردد.
  • روی روغن ها ذرت ها را ریخته و اندکی نمک به آن اضافه می کنیم، در ابتدا شعله باید زیاد باشد و ظرف به طور مداوم تکان داده شود تا هم ذرت ها گرم شوند و هم نسوزند.
  • پس از اولین پف کردن ذرت، اندکی شعله را کم کرده و تکان ها را همچنان ادامه می دهیم تا هم تمامی ذرت ها به خوبی پف نمایند و زیرشان نسوزد.
  • حال ذرت ها را که داغ هستند به پودر گوجه یا همان کچاب آغشته کرده و می توان مصرف کرد. از سس گوجه هم می توان بر روی آن ها استفاده نمود.
  • روش دیگری که برای گوجه ای کردن پفیلا ها می توان استفاده کرد، این است که کره ها را ذوب کرده و درون آن ها سس گوجه فرنگی یا رب ریخته و سپس ذرت ها را به آن اضافه کرد تا در حین پف کردن طعم دار شوند.

صادرات عمده پفیلا گوجه ای

صادرات عمده پفیلا گوجه ای صادرات پفیلا از این مجموعه در ایران به سایر کشور ها این روز ها بازار بسیار داغی را ایجاد کرده و کشور های بسیاری متقاضی این محصول شدند و مهم ترین دلیل آن داشتن کیفیت بالا این محصولات می باشد.

صادرات عمده آن در بسته های کارتنی بوده و در هر کارتن چندین پسته پفیلا گوجه ای پلمپ شده وجود دارد و بر حسب تقاضا ها بار زده و سپس ارسال می گردد.

با توجه به عمده شدن صادرات آن، صنعت صادرات پاپکرن طعم دار رونق فراوانی داشته و سبب شده که حتی بازار های داخلی نیز خواستار محصولات تهیه شده در این شرکت تولیدی باشند.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.