مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرجع فروش چیپس سیب زمینی کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه چیپس سیب زمینیمرکز خرید چیپس سیب زمینی معطر

چیپس سیب زمینی کیلویی که امروزه در انواع و اقسام طعم های مختلف از جمله سرکه نمکی و فلفلی به بازار ارائه می‌شود یکی از خوراکی های بسیار معروف است که توسط برند های انحصاری و بدون رقیب حدود ۳۰ سال است که تولید می شود و دارای کیفیت فوق العاده مطلوب است. مرجع فروش چیپس سیب زمینی کیلویی معمولاً این محصولات را هم به صورت بسته بندی و هم به صورت فله ای به فروش می‌رساند که معمولاً در تهیه این محصولات به صورت کلی به نفع خریداران است چرا که باعث میشود محصولات با قیمت های ارزان تر تهیه شوند.

مرجع فروش چیپس سیب زمینی کیلویی

طرز تهیه چیپس سیب زمینی

طرز تهیه چیپس سیب زمینی تهیه چیپس سیب زمینی معطر معمولاً نیازمند داشتن مواد مخصوص است که در این مقاله تصمیم داریم طرز تهیه این محصول را توضیح بدهیم که از جمله مواد اصلی می‌توانیم به بکینگ پودر و نمک و همچنین سیب زمینی اشاره کنیم و نیاز به فر مخصوص و رنده مخصوص برای خلال کردن سیب زمینی داریم.

در مرحله بعد از پوست کندن سیب زمینی باید آنها را با استفاده از رنده های مخصوص به صورت اسلایس به ورقه های نازک تبدیل کنیم.

سیب زمینی های ورق شده را باید با استفاده از آب ولرم شستشو بدهیم تا کاملاً تمیز شده و نشاسته آنها از بین برود و در صورت داشتن نشاسته ممکن است پخت و پز آن ها خوب نشود.

در مرحله بعد یک ظرف آماده می‌کنیم که اندازه آن از میزان سیب زمینی های ما بیشتر باشد چرا که باید سیب زمینی ها را درون این ظرف قرار بدهیم و روی آنها آب بریزیم که آب باید کل سطح سیب‌ زمینی‌ ها را پوشش بدهد.

یک تکه قالب یخ مخصوص که اندازه بزرگی داشته باشد درون آب سیب زمینی ها می اندازیم و حدود یک قاشق غذاخوری بکینگ پودر اضافه می‌کنیم که اضافه کردن بکینگ پودر باعث می شود که سیب زمینی پف کند.

بعد از مدت زمانی که حدود ۶۰ دقیقه آب سیب زمینی ها را خالی می کنیم و آنها را روی یک پارچه حوله ای قرار می دهیم تا رطوبت آنها جذب و پارچه شود و سیب زمینی ها کامل خشک می شوند.

در این مرحله برای تهیه چیپس سیب زمینی کبابی درون قابلمه روغن میریزیم و وقتی روغن ها خوب داغ شد سیب زمینی ها را به صورت شناور روی آنها قرار می‌دهیم و وقتی که نگاه آنها تلاش کند آنها را از روغن می کشیم که آماده مصرف می باشد.

مرکز خرید چیپس سیب زمینی معطر

مرکز خرید چیپس سیب زمینی معطر مرکز خرید چیپس سیب زمینی معطر محمود مدل های گوناگون محصولات خود را به صورت کاملا بهداشتی و استریل بسته بندی می کند و آنها را با قیمتهای کاملا مناسب و ارزان به فروش می‌رساند که ما به خریداران عزیز پیشنهاد می کنیم دیگر نگران تهیه این محصول آن باشند چرا که روش اینترنتی توسط فروشندگان این محصول ارائه شده و نیاز به پرداخت هزینه رفت و آمد ندارد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.