مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه انبوه چیپس گوجه فرنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی بیشتر با صنعت تولید چیپسصادر کنندگان چیپس گوجه فرنگی مرغوب

چیپس گوجه فرنگی از خشک کردن انواع گوجه های درشت و گوشتی تولید می شود و بسیار خوشمزه و لذیذ است. امروزه عرضه انبوه چیپس گوجه فرنگی به شیوه های گوناگون در سطح کشور انجام می شود که به دلیل کیفیت عالی و کاربرد فراوان استقبال بسیار خوبی از خرید این محصول صورت می گیرد و بسیاری از مشتریان آن را به شکل کلی و با قیمتی مناسب تهیه می کنند.

عرضه انبوه چیپس گوجه فرنگی

آشنایی بیشتر با صنعت تولید چیپس

آشنایی بیشتر با صنعت تولید چیپس امروزه ایران در زمینه تولید انواع چیپس میوه و سبزیجات پیشرفت زیادی کرده است و شرکت‌های تولیدی متعددی در شهرهای بزرگ کشور در حوزه تولید انواع چیپس مشغول کار و فعالیت می باشند و این محصول را با استفاده از بهترین و تازه ترین میوه ها و سبزیجات مختلف‌ تولید و عرضه می کنند. برای تولید چیپس گوجه از گوجه های سالم و رسیده، درشت و قرمز استفاده می کنند.

گوجه ها پس از ورود به کارخانه بوسیله دستگاه های پیشرفته عملیات شستشو و ضد عفونی کردن آنها انجام می شود و سپس بوسیله تجهیزات مدرن اسلایس شده و با بهره گیری از دستگاه های مخصوص به خوبی خشک می شوند و پس از آماده شدن در بسته بندی های استاندارد و در اوزان مختلف راهی بازار فروش می شوند. لازم به ذکر است تمامی عملیات خشک کردن و فرآوری چیپس بدون دخالت دست و بوسیله دستگاه به شیوه ای کاملا بهداشتی انجام می شود.

صادر کنندگان چیپس گوجه فرنگی مرغوب

صادر کنندگان چیپس گوجه فرنگی مرغوب این روزها صادر کنندگان چیپس گوجه فرنگی مرغوب این محصول را با ضمانت کیفیت و بسته بندی شیک و مناسب‌ به بسیاری از کشورهای همسایه نظیر عراق، افغانستان، ترکیه و حوزه خلیج فارس و … صادر می کنند که با توجه به طعم و مزه عالی در آنجا نیز بسیار پرفروش است و طرفداران زیادی دارد.

صادرات انواع چیپس گوجه فرنگی علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های بازرگانی باعث ارزآوری خوبی برای کشور می شود و در بهبود روابط تجاری و اقتصادی ایران با سایر کشورهای مقصد مؤثر است همچنین زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند که این امر در کاهش نرخ بیکاری تأثیر گذار می باشد.

در حال حاضر بازار خرید و فروش انواع چیپس گوجه فرنگی بسیار داغ می باشد و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است. یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع چیپس گوجه با بهترین کیفیت و قیمتی ایده آل همین شرکت می باشد. با تماس با کارشناسان واحد فروش می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول به دست آورید و آنها راهنمایی لازم را برای خریدی بهتر و آسان تر به مشتری ارائه می کنند.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.