مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش بهترین چیپس عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

تاسیس اولین کارخانه تولید چیپسواردات تازه ترین چیپس عمده

امروزه یکی از انواع محصولات و تنقلاتی که در انواع طعم ها و مزه ها از آن استفاده های زیادی می شود چیپس است که سفارش عمده آن را از طریق فروشگاه ها و سایت های اینترنتی محصول در حجم انبوه می توان با کیفیت عالی و قیمت ارزان تر انجام داد زیرا سفارش چیپس عمده به این روش علاوه بر ارزان بودن باعث جذب مشتریان زیاد و نیز فروش و سود بیشتر آن گردیده که از لحاظ اقتصادی برای کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

سفارش بهترین چیپس عمده

تاسیس اولین کارخانه تولید چیپس

تاسیس اولین کارخانه تولید چیپس

تاسیس اولین کارخانه تولید چیپس حدوداً در سی سال پیش در ایران، استان مرکزی و شهرک کاوه کار خود را آغاز کرد که با استفاده از فناوری روز دنیا، استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و نیز بسته بندی کاملا بهداشتی این محصول در طعم های متنوع توانسته پا به عرصه رقابت با تولید کنندگان خارجی آن بگذارد.

شایان ذکر است که این کارخانه توانسته با ارائه محصولات با کیفیت عالی و درجه یک و نیز در قیمتی متناسب و مطلوب بازار مصرف داخلی و گاها خارجی آن را به سمت و سوی خود بکشاند و از سود و درآمد فروش خود در جهت افزایش خطوط تولید و هم چنین تداوم فعالیت تولیدی خود بهره مند گردد.

بدیهی و روشن است که کارخانه مرکز به دلیل اینکه اولین تولید کننده چیپس در کشور شناخته شده است به دنبال حفظ جایگاه برتر خود نسبت به سایر کارخانجات باشد به همین منظور سعی نموده تا روز به روز به صورت مکرر شیوه تولید خود را ارتقا داده تا بتواند در فضای رقابتی سالم به رقابت با آنان بپردازد.

واردات تازه ترین چیپس عمده

واردات تازه ترین چیپس عمده

امروزه واردات چیپس عمده از کشور ها و کارخانجات تولید کننده آن به کشور عزیزمان با محدودیت و در پایین ترین تعرفه های گمرکی با کیفیتی مطابق با اصول بهداشتی و بین المللی صورت می گیرد که تا حدودی توانسته مشتریان خاص خود را در بر گیرد.

البته واردات این محصول بدین معنا نیست که تولید کنندگان آن در کشور به معیار ها و اصول کیفی دست نیافته اند بلکه برعکس امروزه آنها توانسته اند جایگاه برتری را نسبت به گذشته بدست آورند و با بهره مندی از دانش روز دنیا و نیز استفاده از دستگاه های اتوماتیک و بسته بندی بروز به خوبی بر تولید آن فائق آیند.

شایان ذکر است که در بخش صادرات و واردات آن در کشور این بخش صادرات بوده که توانسته ضمن تامین نیاز بازار های هدف، تا حدودی در این زمینه موفق باشد ولی این بدین معنی نیست که واردات آن غیر قانونی بوده بلکه با توجه به داشتن مشتریان خاص این گونه محصولات نیاز مبرم به واردات آن بوده تا بتواند آنها را راضی و خرسند نگه دارد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.