مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انبوه پاپ کورن فلفلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

پاپ کورن فلفلی برای چه افرادی مضر است؟مرکز پخش پاپ کورن فلفلی

پاپ کورن فلفلی یک میان وعده بسیار سالم به حساب می آید، علاوه بر عطر و طعم غنی، این ماده غذایی با اصالت مکزیکی فواید زیادی نیز دارد. طبق داده های SELF Nutrition، پاپ کورن علاوه بر آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، روی، مس و منگنز دارای چندین ماده مغذی ضروری مانند ویتامین های B1 ،B3 و B6 است. تولید پاپ کورن فلفلی به صورت انبوه توسط ما صورت می پذیرد.

تولید انبوه پاپ کورن فلفلی

پاپ کورن فلفلی برای چه افرادی مضر است؟

پاپ کورن فلفلی برای چه افرادی مضر است؟ پاپ کورن فلفلی نه تنها برای هیچ کس مصر نیست بلکه مزایای زیادی نیز برای همه افراد دارد. برخی از این مزایا:

1. هضم را بهبود می بخشند

طبق گزارش مجله جهانی گوارش ، فیبر موجود در ذرت بو داده به ارتقا سلامت دستگاه گوارش و جلوگیری از یبوست کمک می کند.

2. سطح کلسترول را کاهش دهید

به نوبه خود ، فیبر موجود در ذرت بو داده می تواند به کاهش سطح کلسترول بالا کمک کند. مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی انگلیس تأکید می کند که این ماده مغذی برای کاهش فشار بر سیستم قلب و خطر بیماری های قلبی عروقی ضروری است. همچنین میزان قند خون را تنظیم می کند.

3. خواص ضد پیری

پاپ کورن سرشار از آنتی اکسیدان است که به زدودن رادیکال های آزاد کمک می کند، که ارتباط تنگاتنگی با علائم مربوط به پیری مانند چین و چروک، لکه های پیری و غیره دارد. آنها همچنین به سلامت بینایی کمک می کنند.

4. کالری کمی دارند

یک فنجان ذرت بو داده فقط 30 کالری دارد که تقریباً پنج برابر کمتر از همان مقدار چیپس سیب زمینی است. علاوه بر این، محتوای فیبر آن مانع ترشح هورمون گرسنگی می شود، باعث می شود احساس سیری کنید، ولع مصرف بین وعده های غذایی را کاهش می دهد.

5. انرژی تأمین می کنند و به عضلات سود می رسانند

با تشکر از این واقعیت که آنها به راحتی هضم می شوند و حاوی کربوهیدرات هایی هستند که انرژی را تأمین می کنند. آنها همچنین برای ورزشکاران توصیه می شوند، زیرا منیزیم آنها برای عضلات بسیار مفید است. در نظر گرفتن این نکته بسیار مهم است که همه این مزایا با خوردن ذرت بو داده به تنهایی، بدون افزودن نمک، کره یا سایر طعم دهنده ها یا مواد تشکیل دهنده مرتبط است. علاوه بر اینکه با یک رژیم غذایی سالم همراه است. اکنون که این مزایا را دانستید، به یاد داشته باشید که پاپ کورن را در رژیم غذایی خود بگنجانید، همیشه در حد اعتدال و قبل از مشورت با یک متخصص تغذیه تا میزان توصیه شده برای شما را بدانید.

مرکز پخش پاپ کورن فلفلی

مرکز پخش پاپ کورن فلفلی چه کسی دوست ندارد هنگام تماشای فیلم از برخی ذرت بو داده لذت ببرد؟ بدون کره یا نمک بیش از حد پخته شده ، غذای بسیار مفیدی از آنچه تصور می شود، است. از آنجا که پاپ کورن یک دانه کامل با محتوای فیبر بالا است ، از یبوست جلوگیری می کند، از دستگاه روده پشتیبانی می کند و به طور کلی سلامت دستگاه گوارش را حفظ می کند. اگر به دنبال خرید پاپ کورن درجه یک هستید با مرکز پخش پاپ کورن فلفلی ما تماس حاصل نمایید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.