مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدبهترین سیب زمینی نیمه آماده عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کلی سیب زمینی نیمه آمادهقیمت خرید سیب زمینی نیمه آماده بسته بندی

با توجه به زیاد شدن محبوبیت مدل ها و انواع متنوع سیب زمینی نیمه آماده عمده، تعداد تولید کنندگانی که در زمینه ساخت و ارائه مدل های مختلف این محصول فعالیت می کنند هم روز به روز بیشتر شده و همواره در حال افزایش است. جالب است بدانید که این محصولات می توانند طول عمری به شدت خوب و مناسب داشته باشند. تولید کنندگان از آب ها، سم ها و مواد اولیه مختلفی برای تولید سیب زمینی نیمه آماده صادراتی استفاده می کنند.

تولیدبهترین سیب زمینی نیمه آماده عمده

مشخصات کلی سیب زمینی نیمه آماده

مشخصات کلی سیب زمینی نیمه آماده سیب زمینی از آن دسته میوه ها و مواد غذایی امروزه و از دسته سبزیجات است که در طول روزمره ی هر خانواده ای مصرف بالایی دارد و بعضی ها این میوه را خیلی دوست دارند و خانم ها نیز موقع آشپزی به صورت بخارپز، آب پز، کباب شده و سرخ شده از آن استفاده های زیادی می کنند. در اینجا نیز اطلاعاتی درباره سیب زمینی نیمه آماده در اختیار مشتریان قرار می‌ دهیم و برخی از ویژگی ها و خواص این محصول را برای شما بیان خواهیم کرد، این سیب زمینی به دلیل روش کشت عالی سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی است.

همانطور که گفتیم سیب زمینی یکی از خوشمزه ترین انواع محصولات می باشد که هم به صورت پخته شده و هم به صورت سرخ شده مورد استفاده قرار می گیرد، این سیب زمینی ها از نظر ظاهر و اندازه کاملا یکدست می باشند، دلیل آن نیز استفاده از دستگاه های سورتینگ در کارخانه ها می باشد که از آن برای یکدست مردن سیب زمینی ها استفاده می شود. سیب زمینی تولید شده به روش های استاندارد و طبیعی اندازه مناسب و شکل و رنگ طبیعی دارد و بدون هیچ گونه خرابی، پلاسیدگی و فساد است که به روش های مکانیزه برداشت شده و روانه بازارهامی شود.

قیمت خرید سیب زمینی نیمه آماده بسته بندی

قیمت خرید سیب زمینی نیمه آماده بسته بندی قیمت انواع سیب زمینی نیمه آماده بسته بندی در بازار بر اساس کیفیت و نوعی که دارد مشخص می شود. امروزه نوسانات اقتصادی مختلفی که در کشور وجود دارد باعث شده است که قیمت محصولات مختلف دائما در حال تغییر و تحول باشد و لذا نمی‌توان قیمت محصولات مختلف از جمله قیمت سیب زمینی نیمه آماده و مرغوبترین نوع آن را به صورت دقیق ارائه نمود.

مرکز عرضه سیب زمینی نیمه آماده صادراتی، محصولات خود را با کیفیت بالا و به صورت عمده به خریداران ارائه می کند. عرضه انواع سیب زمینی با قیمت مناسب در این مرکز، رضایت و اعتماد مشتریان را در پی داشته است. توزیع این محصول که نقش مهمی در سبد غذایی مردم دارد، به شکل مستقیم و غیر حضوری انجام می شود. برای استعلام به روز قیمت سیب زمینی با این مجموعه در ارتباط باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.