مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت سیب زمینی نیمه اماده منجمد خلالی

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش تهیه و تولید سیب زمینی نیمه اماده منجمدتفاوت قیمت فروش سیب زمینی نیمه اماده خلالی در چیست؟تولید انواع خلال سیب زمینی نیمه اماده+قیمت مناسب بازار صادرات

سیب زمینی نیمه اماده منجمد که همراه با صورت های متنوع از برش ها به بازار ارائه شده است که نوع تولیدات خلالی نمونه ی پرفروش این محصول بوده و براساس وزن های مختلف در بسته بندی و درجه ی کیفیت در تولید با قیمت فروش های متفاوت در بازار های جهانی عرضه می گردد.

روش تهیه و تولید سیب زمینی نیمه اماده منجمد

گروه های تولیدی از مواد غذایی به شیوه های مختلفی و طی نمودن مراحل تولید تهیه و بازار عرضه می شود. موضوع این بخش هم در ارتباط با تولیدات مواد غذایی نیمه اماده منجمد بوده است. که این مواد غذایی نیمه اماده منجمد به چندین و چند مدل از مواد غذایی تقسیم بندی می شوند و تولید می گردند. به عنوان مثال یکی از گروه های تولیدی از این مواد غذایی نیمه اماده منجمد را به گروه سبزیجات اختصاص می دهیم که تولیداتی متنوع از انواع سبزیجات در صورت های مختلف از نوع منجمد را دارند. در بین این انواع سبزیجات منجمد می پردازیم به معرفی یکی از مدل ها که بسیار پرمصرف در تمامی بازار های جهانی بوده است و ان هم تولیدات نوع سیب زمینی نیمه اماده منجمد می باشد.

این گروه تولیدی از سیب زمینی نیمه اماده منجمد به این ترتیب تهیه و تولید می گردند که پس از شستوشو و پوست گیری وارد مرحله ی برش خوردن می شوند که در چندین و چند مدل برشی این محصول تهیه می شود بعد از این مرحله ی برش وارد مرحله ی بخارپز شدن گردیده و بعد از ان وارد مرحله ی سرخ شدن در روغن البته بصورت نیمه سرخ شده، پایان این مرحله از کار شاهد ورود به مرحله ی تونل انجماد هستیم که در دمای مشخص شده بصورت انجماد می گردند و مرحله ی بعدی وارد وحله ی بسته بندی قرار می گیرند حال در مدل های متفاوت بسته بندی از اوازن مختلف.

تفاوت قیمت فروش سیب زمینی نیمه اماده خلالی در چیست؟

خب همانطور که در بخش قبل هم اشاره کردیم تولیدات نوع سیب زمینی نیمه اماده منجمد در چند صورت و مدل بوده است و ان هم نوع برش می باشد و معروف ترین انها برش خلالی سیب زمینی نیمه اماده منجمد بوده است. این خلال سیب زمینی نیمه اماده منجمد باز در نوع ساده و زیگزاگی برش داده می شوند همراه با سایز های متفاوت چون ۸*۸، ۹*۹ و ۱۰*۱۰ که باز مدل تولیدات خلال ۱۰*۱۰ پرفروش ترین بوده اند.

و اما تفاوت در نرخ قیمت خرید فروش سیب زمینی نیمه اماده منجمد در درجه ی اول بستگی به نوع سیب زمینی مصرفی در تولید دارد، در کنار ان نوع بسته بندی با وزن در نظر گرفته شده از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت فروش بوده است همراه با هستند که برخی از برند های فروش بنابر اینکه به نوعی بازار های فروش اختصاصی خود را دارا هستند با قیمت های ویژه ای به فروش می رسانند.

تولید انواع خلال سیب زمینی نیمه اماده+قیمت مناسب بازار صادرات

تولیدات خلال سیب زمینی نیمه اماده منجمد در این بخش از مرکز فروش صورت های مختلف از تولیدات با بسته بندی ها بوده است که برای بازار های صادرات به کشور های مختلف جهانی اماده ی عرضه با قیمت های فروش مناسب بوده است که البته تولیدات در نوع فله ای که مورد تقاضای برخی از بازار های جهانی بوده است طبق استاندارد های روز قابل عرضه می باشد پس می توانید با این بخش از مرکز فروش اینترنتی در تماس بوده و سفارشات خود را به ثبت رسانید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.