مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده چی پلت+ اسنک تارگت فله ای طعم دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های تولیدی چی پلت در بازارانواع طعم دهنده های اسنک تارگت فله ایعمده فروشی انواع اسنک فله ای طعم دار

اسنک طعم دار فله ای عرضه ی بازار که محصولات متنوعی را شامل می گردد در این بخش از مرکز خرید تولیدات انواع اسنک تارگت و یا همان اسنک های معروف بنام چی پلت ها بوده است که بصورت فله ای با قیمت های مناسب در سراسر بازار کشور توزیع می گردد.

مدل های تولیدی چی پلت در بازار

دنیای تولیدی از تنقلات را می توان متنوع از انواع و اقسام گوناگون دید و معرفی کرد که هر یک مدل های مختلف با طعم های خوشمزه و متفاوتی را دارد که هر فردی را به سمت خود جذب کرده است و هر روزه می توان شاهد تولیدات متنوع از این انواع تنقلات در حوزه ی شیرینی جات تا تنقلات نمکی و شوری جات ها دید معرفی کرد. از گروه تولیدات نوع تنقلات نمکی می توان به مدل های مختلفی اشاره کرد که وجود تمامی این انواع نمونه از تولیدات برای خود بازار های فروش ویژه و بالایی را دارا هستند من جمله تولیدات انواع پفک ها، چیپس ها، اسنک تارگت، چی پلت ها، گندمک شیرین و شور و انواع دیگری که اسامی مختلفی را به خود اختصاص داده اند.

موضوع این بخش مرتبط با تولیدات نوع اسنک هایی بنام چی پلت ها هستند که ظاهری متفاوت از نوع پفک های نمکی و چیپس ها دارند، در اصل می توان گفت این چی پلت ها از گروه خانواده ی پفک های هندی هستند البته برخی از اشکال هندسی از این چی پلت ها همانند پفک هندی های سه بعدی که معروف به چی پلت و یا اسنک تارگت هستند.

با اینکه مدل های بسته بندی از چی پلت ها با برند چی توز معروف هستند نمونه های فله ای از تولیدات این چی پلت ها توسط دیگر شرکت های تولید کننده ی این دسته از تنقلات در بازار توزیع گردیده است که بسیار مورد استقبال بازار کشور قرار گرفته است و هر بازاری نوعی از طعم های موجود را براساس تقاضای بازار مصرف خود توزیع می نماید. علاوه بر طرح سه بعدی از اشکال هندسی این چی پلت در نوع طرح تنیسی نوعی از طرح ها را مدل های چی پلت حلزونی می توان دید که این مدل نیز طعم های مختلف را به خود دارا می باشد.

پفک هندی

انواع طعم دهنده های اسنک تارگت فله ای

در طرح های مختلفی می توان این اسنک تارگت یا همان چی پلت معروف بازار را دید و تنها در نوع تولیدات فله ای و بسته بندی با وزن های متفاوت عرضه ی بازار شده اند اما متنوع ترین نوع طعم و مزه ها را شامل می شوند مانند:

  • چی پلت ( اسنک تارگت ) با طعم کلاسیک
  • چی پلت ( اسنک تارگت) با طعم شکلاتی
  • چی پلت ( اسنک تارگت) با طعم چیزبرگر
  • چی پلت ( اسنک تارگت) با طعم باربیکیو
  • چی پلت ( اسنک تارگت) با طعم ماست و موسیر
  • چی پلت ( اسنک تارگت) با طعم پنیری
  • چی پلت ( اسنک تارگت) با طعم کچاپ
  • چی پلت ( اسنک تارگت) با طعم سرکه ای و لیمویی
  • چی پلت ( اسنک تارگت) با طعم فلفلی

پفک هندی

عمده فروشی انواع اسنک فله ای طعم دار

براساس وجود بخش های مختلف از مراکز فروش این مجموعه نیز یکی از مراکز عمده فروشی انواع اسنک ها در نوع فله ای چون جی پلت یا همان اسنک تارگت بوده است که برای سفارشات عمده ی هر بخشی از بازار کشور چون نمایشگاه ها و … با ما در ارتباط باشید که البته وجود این انواع اسنک ها در نوع فله ای نیز امروزه در بازار های صادراتی نیز مورد تقاضا می باشد با درخواست های متفاوت از طعم و مزه های متنوع.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.