مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش کننده پفیلا گوجه ای عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ارزش غذایی پفیلا گوجه ایعرضه پفیلا گوجه ای عمده

پفیلا گوجه ای از تنقلات سالم و پرخاصیت با طعمی دوست داشتنی و عالی می باشد که کیفیتی مناسب داشته و به همین دلیل دلپذیر و بسیار محبوب می باشد و بازار فروش آن همواره داغ است. پخش کننده پفیلا گوجه ای عمده بهترین برند های این محصول را که دارای بسته بندی هایی مناسب و بهداشتی می باشند و در تولید آنها دقت لازم شده است، عرضه می کنند که با خرید آنها احساس رضایت خواهید کرد.

پخش کننده پفیلا گوجه ای عمده

بررسی ارزش غذایی پفیلا گوجه ای

بررسی ارزش غذایی پفیلا گوجه ای پفیلا از تنقلات سالم و مغذی است که مستقیما از ذرت به دست می آید و به همین دلیل از نظر غذایی در رده بالایی قرار می گیرد و مواد مفید بسیاری در خود دارد؛ به همین دلیل نه تنها هیچ ضرری ندارد بلکه خواص درمانی بسیاری هم از خود بر جای می گذارد.

هر 100 گرم از این محصول حاوی مقادیر قابل توجهی از مواد و املاح مفید و ضروری برای بدن است که387 کالری انرژی و 78 گرم کربوهیدرات می باشد؛ علاوه بر این درصد های قابل توجهی از ویتامین ها و عناصر مهم مانند فیبر، ویتامین ب1، ویتامین ب3، ویتامین ب6، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، روی، مس و منگنز، چربی و… را در بر دارد که نشان می دهد محصولی ارزشمند است که به لحاظ غذایی غنی بوده و مصرف درست آن سلامتی و شادابی را به ارمغان می آورد.

برای تهیه پفیلا گوجه ای از پودر گوجه استفاده می شود که این محصول نیز بسیاری از مواد مفید را که در گوجه وجود دارد، دارا می باشد و از این رو پفیلا های گوجه ای از نظر ارزش غذایی در رده بالاتری نسبت به مدل های ساده این محصول قرار می گیرند.

عرضه پفیلا گوجه ای عمده

عرضه پفیلا گوجه ای عمده پفیلا گوجه ای از بهترین تنقلات با ارزش غذایی عالی است که محصولی شناخته شده می باشد و به همین دلیل هر ساله مقادیر زیادی از آن تولید و راهی بازار های مصرف می شود؛ بنابراین تجارت آن هم بسیار انجام می پذیرد.

برای عرضه پفیلا گوجه ای کارخانه ای با بسته بندی های بهداشتی از روش های مختلف استفاده می شود تا خریداران عمده ای بتوانند مقدار محصول مورد نیاز خود را در هر مقداری که بخواهند به ثبت رسانده و در کوتاه ترین مدت و به طور تضمینی تحویل بگیرند.

این محصولات از تازه ترین تولیدات می باشند که به صورت مستقیم عرضه می شوند و به همین دلیل قیمت هایی مناسب و مقرون به صرفه دارند که بر اساس هزینه های صرف شده برای تولید آنها می باشد و به همین دلیل خرید آنها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.