مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید و فروش اسنک ذرت شیرین شکلاتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع اسنک تولید شده با دانه ذرتنوع تولیدات ذرت شیرین شکلاتی به چه صورت است؟مرکز تولید و فروش انواع اسنک حجیم شده شور+شیرین

تولید اسنک ها در کشور که همراه با اقسام متنوع از محصولات بوده است نوع دانه های ذرت در تولیدات انواع اسنک ها من جمله پاپ کورن و ذرت شیرین شکلاتی مصرف می گردد که در این بخش صورت های متنوعی از این ذرت های حجیم شده بصورت فله ای تولید و بصورت عمده به فروش می رسد.

انواع اسنک تولید شده با دانه ذرت

اسنک های تولید شده در گروه تنقلات تولیدی را می توان متنوع دید و معرفی کرد که دسته بندی این انواع اسنک ها شامل اسنک بوشار، کرانچی، چی پلت های اماده و انواع دیگر از این دسته تنقلات که هر کدام اسامی مختلفی را به خود اختصاص داده با اشکال مختلف هم تولید گردیده اند. یکی دیگر از این انواع اسنک ها به اسنک شکلاتی معروف هستند که صورت های متفاوتی از تولیدات را دارا هستند. به عنوان مثال یکی از نمونه های تولیدی مدل اسنک بالشتی با مغز شکلاتی در طعم های مختلف بوده اند که علاوه بر ان در طرح های متفاوتی هم تهیه شده اند.

گروه دیگر از این اسنک ها مربوط به اسنک هایی بوده اند که با دانه های ذرت تهیه شده اند و معروف به پاپ کورن می باشند اما با نوع و روش تولید متفاوتی. این اسنک شکلاتی دانه ذرت همان پاپ کورن توپی با روکش شکلاتی می باشد که توسط برخی از واحد های تولید کننده در کشور عرضه می گردند در نوع تولیدات فله ای. پاپ کورن تولید شده و پرطرفدار با اینکه مربوط به همان مدل پاپ کورن های طعم دار از اسانس های خوراکی در نوع رنگی و فله ای بوده اند اما تولیدات جدید از این اسنک دانه ذرت شکلاتی نیز توانسته است بازار های فروش ویژه ای هم به خود اختصاص دهد. تمامی این انواع اسنک های تولید شده تا حدودی می توان گفت دارای طعم و مزه های یکسانی بوده اند اما این مدل اسنک ها بوده اند که باعث تنوع در کار تولید شده است. مانند چیپس و یا پفک ها هر کدام در اشکال مختلفی هستند.

نوع تولیدات ذرت شیرین شکلاتی به چه صورت است؟

اینکه نوع و شیوه ی تولیدات این اسنک دانه ذرت به چه ترتیبی می باشد باید گفت همان روش تولیدی پاپ کورن توپی بوده است که پس از حجیم شدن دانه های ذرت با غوطه ور شدن در سس شکلات به صورت اسنک های شکلاتی توپی درامده اند و پس از اماده شدن وارد مرحله ی بسته بندی و عرضه در بازار قرار می گیرند. پس با برخی از برند های تولید کننده این محصول در کشور روبه رو هستیم که در بازار مصرف توزیع نموده اند.

مرکز تولید و فروش انواع اسنک حجیم شده شور+شیرین

در این بخش از مرکز فروش انواع تنقلات حجیم شده عرضه ی کلیه ی تنقلات از نوع اسنک های شور و شیرین را می توانید خریداری نماید من جمله تولیدات پاپ کورن های رنگی در نوع شور و شیرین من جمله اسنک دانه ذرت شکلاتی با دیگر طعم های شور از پاپ کورن ها چون طعم های لیمویی، سرکه ای و … که کلیه ی محصولات از گروه تنقلات حجیم شده ی این مرکز بصورت فله ای در اوزان مختلف از کیسه های ۳ الی ۵ کیلوگرمی ارائه می گردد که برای خرید امکان ارسال به سراسر بازار های کشور ممکن می باشد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.