مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید صادراتی گندمک شیرین به افغانستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمونه های تولیدی و عرضه شده گندمک شیرین در بازارعمده سفارشات صادراتی گندمک شیرین چیست؟مرکز تولید و فروش صادراتی گندمک شیرین به افغانستان

مرکز تولید گندمک شیرین در ایران که مربوط به بخش های مختلف از استان های کشوری می باشد در این بخش تولیدات صادراتی گندمک شیرین برای تمامی بخش های مختلف از کشور جهان چون افغانستان و … پیشنهاد این بخش بوده که در عرضه و فروش تولیدات فله ای و بسته بندی به فروش می رسد.

نمونه های تولیدی و عرضه شده گندمک شیرین در بازار

در کشور تولیدات از تنقلات بسیار متنوع بوده و همانطور که در بخش های قبل معرفی کرده ایم هر یک از این گروه های تولیدی از تنقلات به بخش های مختلفی از تولیدات تقسیم بندی می شوند، حال انچه از تولیدات این تنقلات در این بخش برای بازار های فروش کشور و بازار های جهانی در حال عرضه و تولید بوده است مربوط به تولیدات گروه محصولات از تنقلات حجیم شده است که این تنقلات حجیم شده عمده تولیداتی از دانه های غلات و … بوده اند که به شیوه های مدرن امروزی و فراوری که صورت می گیرد در نوع تولیدات حجیم شده با انبوه عمده انواع طعم دهنده ها از اسانس های خوراکی که طعم های خوشمزه و بی نظیری را به انها می بخشد تهیه و تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.

و تمامی این گروه های تولید کننده از تنقلات حجیم شده برای خود دنیایی از بازار های فروش متعدد و بالایی را دارا هستند که این حجم از تولید علاوه بر پوشش دهی بازار های داخلی در حال تامین و عرضه به بازار های کشور های مختلف جهانی نیز بوده است من جمله کشور های همسایه تا کشور های حاشیه ی خلیج فارس و اروپایی و این امر را می توان دلیل برکیفیت درجه یک و اعلا از تولیدات محصولات می باشد.

پس به این ترتیب این گروه تولیدات از تنقلات حجیم شده ای که از دانه های غلات تهیه و تولید شده اند می تواند شامل تولیدات گندمک شیرین، گندمک شور، گندم برشته، چیپس سیب زمینی، چیپس ذرت، سویق دانه های غلاتی و … که تمامی این انواع نام برده برای خود از آرد ذت، آرد گندم و … تهیه شده اند. نمونه ی یکی از معروف ترین تنقلات حجیم شده از دانه های گندم مربوط به تولیدات گندمک شیرین بوده که تولیدی از گذشته تا به امروز را دارا بوده و می توان گفت دنیایی طرفداران مخصوص به خود از بزرگ تا کوچک را دارا بوده و بهترین و مقوی ترین میان وعده برای کودکان محسوب می شود.

عمده سفارشات صادراتی گندمک شیرین چیست؟

خب همانطور که گفته شد کلیه ی تولیدات نام برده از تنقلات حجیم شده با وجود اینکه سراسر بازار کشور پوشش دهی و توزیع شده است، بخش عمده ای از این تولیدات نیز امروزه روانه ی بازار های صادراتی قرار گرفته اند، در اصل می توان گفت جزء تولیدات و محصولات صادراتی کشور معرفی شده اند و گندمک شیرین یکی از این تولیدات تنقلات حجیم شده می باشد که در تولیدات انبوه و عمده روانه ی بازار های جهانی می گردد.

انچه از تولیدات این گندمک شیرین در بازار های صادراتی عرضه می شود نوع تولیدات گندمک شیرین فله ای بوده که تولیدات فله ای گندمک شیرین هم در نوع بسته بندی های فله ای به وزن های ۵ الی ۱۰ کیلوگرمی پر می شوند که نوسان نرخ قیمت خرید فروش این محصول در بازار باز بستگی به نوع گندم مصرف شده دارد.

مرکز تولید و فروش صادراتی گندمک شیرین به افغانستان

همانطور که اشاره کردیم تولیدات از گندمک شیرین در کشور را بخش های مختلفی از مراکز استانی تشکیل می دهد که می توان مشهد و نیشابور را یکی از قطب های اصلی تولید کننده ی گندمک در کشور معرفی کرد با برند های متعدد و مشهور تولید کننده. این گندمک شیرین با وجود اینکه به کشور های مختلف صادر می گردد، کشور افغانستان یکی از عمده خریداران این محصول به شمار می رود که خریداران و صادر کنندگان این محصول می توانند جهت سفارشات خرید عمده گندمک شیرین فله ای با ما از طریق راههای ارتباطی در تماس باشند.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.