مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز پخش چیپس ساده

آنچه در این مقاله می خوانید...

تاریخچه تولید چیپس در جهانقیمت تولیدی چیپس ساده

مرکز توزیع و پخش چیپس ساده توانسته است با ارائه محصولاتی سالم و بهداشتی با بهترین کیفیت سهم عمده ای در تأمین این محصول در بازار داشته باشد.

شرکت پخش چیپس در داخل ایران با ارائه محصولاتی برند و معتبر و باکیفیت و مرغوب توانسته است بهترین و بی نظیر ترین محصول را در بازار عرضه نماید تا علاوه بر تأمین بخشی از نیازهای بازار رضایت و خرسندی مصرف کنندگان عزیز را نیز به دست آورد.

مراکز پخش چیپس ساده

تاریخچه تولید چیپس در جهان

تاریخچه تولید چیپس در جهان تولید چیپس برای اولین بار توسط یک فرد آمریکایی و در سال 1853 انجام شد که از آن پس کارخانه های زیادی در سراسر نقاط جهان به وجود آمدند و خط تولید چیپس ساده یا طعم دار را راه اندازی کردند.

برای مزده دار کردن چیپس از مقدار فراوانی نمک استفاده می کنند و نوعی اسنو به شمار می آید که از ورقه های بسیار نازک سیب زمینی تهیه می شود.

ابتدا کارخانه ها تنها چیپس ساده را تولید می کردند اما به مرور زمان انواع و اقسام چیپس در طعم های فلفلی، تنوری، سرکه ای، قارچی، پنیری و غیره وارد بازارهای فروش شدند.

مراکز پخش چیپس در نقاط مختلف ایران و جهان فراوان است که کار توزیع و فروش کلی را در قیمت های مقطوع انجام می دهند که تاکنون توانسته اند فروش خود را افزایش دهند و از این رو حجم تولیدشان افزایش پیدا کرده است.

قیمت تولیدی چیپس ساده

قیمت تولیدی چیپس ساده  قیمت چیپس ساده با توجه به نوسانات شدید در بازار و افزایش قیمت ها از ثبات نسبی برخوردار بوده و از قیمت کاملا مناسب و با صرفه ای بهره مند می باشد تا خریداران بتوانند به راحتی این ماده غذایی صد در صد سالم و بهداشتی را تهیه نموده و از خواص آن استفاده ببرند.

بازار مواد غذایی از جمله چیپس یکی از بازارهای فعال و پررونق می باشد که همیشه گرم و شلوغ است و برای فعالان این عرصه بسیار سودآور و باصرفه می باشد.

قیمت روز چیپس با توجه به نوسانات بازار متغیر می باشد ولی باز هم با توجه به تقاضای گسترده برای این محصول از قیمت روزانه مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد که برای خریداران کاملا اقتصادی است. 

مصرف روزانه و مداوم این محصول غذایی باعث شده شرکت ها و برندهای تولید کننده روز به روز حجم تولید خود را بالا ببرند تا بتوانند نیازهای داخلی و خارجی را برطرف سازند و همه ساله انواعی از چیپس ها در طعم های متفاوت وارد بازارهای فروش می شوند که کاملا بهداشتی و بسته بندی شده هستند و بر روی آن ها تاریخ تولید و انقضا درج شده است.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.