مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش بادام زمینی روکشدار کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیت های تولیدی بادام زمینی روکشدارایا طعم های مخصوص در بین تولیدات بادام زمینی روکشدار موجود ست؟فروش کیلویی بادام زمینی روکشدار+قیمت مناسب بازار کشور

فروش اسنک های روکشدار که در انواع گوناگونی در بازار موجود هستند، فروش این بخش پیشنهاداتی از تولیدات بادام زمینی روکشدار با طعم های مختلف در نوع فله ای با قیمت های مناسب برای بخش های مختلف از بازار کشور می باشد.

خصوصیت های تولیدی بادام زمینی روکشدار

بادام زمینی یکی از گروه مغزیجاتی بوده است که در نوع خود دارای املاح و مواد معدنی مقوی و مغزی بوده است که مصرف ان برای هر گروه سنی توصیه می شود. این محصول که در شمال کشور کشت و برداشت می شود سالانه به صورت های مختلف فراوری و روانه ی بازار مصرف می شود من جمله در نوع تولیدات طعم دار تا تولیدات کره ی بادام زمینی می توان تهیه و خریداری نمود.

انچه در این بخش از تولیدات نوع بادام زمینی ها ارائه شده است، مربوط به گروه تولیدات تنقلات حجیم شده بوده که بادام زمینی نیز جزء این گروه معرفی شده است براساس اینکه در نوع روکشدار از طعم های مختلف اسانس های خوراکی همراه می باشد. از خصوصیت ها و ویژگی های تولیدی این بادام زمینی روکشدار می توان اینطور گفت که همان دانه های بادام زمینی بوده اند که با یک پوشش از اسانس های خوراکی در طعم های گوناگون فراوری و منجر به خوشمزه تر شدن محصوص و پرفروش تر شدن ان شده است.

تولیدات از نوع مغزیجات روکشدار تنها به نوع مغز بادام زمینی اختصاص نمیابد و می توان به دیگر مغزیجاتی چون مغز تخمه افتابگردان، مغز پسته، مغز فندوق، دانه سویا و … اشاره کرد که در نوع روکشدار از طعم های مختلف در نوع فله ای تا بسته بندی های پاکتی در بازار فروش توزیع گردیده اند.

ایا طعم های مخصوص در بین تولیدات بادام زمینی روکشدار موجود ست؟

یکی از خصوصیت ها و ویژگی های متمایز در بین تولیدات حجیم شده از غلات تا مغزیجات مختلف را می توان نوع طعم های خاص و ویژه ای که به محصول می دهند مربوط می شود. و طعم های مخصوص در بین تولیدات بادام زمینی روکشدار را می توان طعم هایی چون خامه ترش و سبزیجات، باربیکیو، پیتزایی، ماست و سبزیجات، پنیرچدار، کچاپ، پنیری، سرکه، فلفلی، لیمویی، پیازجعفری، قارچ و … نام برد که تمامی این انواع طعم و مزه ها براساس نوع ذائقه های مختلف در بازار فروش تهیه و تولید گردیده است.

فروش کیلویی بادام زمینی روکشدار+قیمت مناسب بازار کشور

فروش کلیه ی تولیدات از تنقلات حجیم شده در نوع غلات تا مغزیجات همراه با گروه های متنوعی از طعم و مزه ها را می توانید در این بخش از مرکز فروش اینترنتی بصورت عمده جهت فروش و پخش با ما در ارتباط بوده و از تولیدات به روز و تازه ی محصولات با قیمت های مناسب اما متفاوت براساس نوع محصول خریداری نماید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.