مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید کرانچی طعم دار فله ای عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی محصولات تولیدی انواع کرانچیخرید عمده کرانچی طعم دار فله با قیمت مناسب
کرانچی طعم دار

کرانچی طعم دار

کرانچی که از جمله تنقلات حجیم شده بوده است و در طعم های متفاوت در بازار امروزی عرضه شده است در این بخش در نوع تولیدات کرانچی فله ای طعم دار بصورت عمده برای فروش و پخش در سراسر بازار کشور عرضه می گردد.

معرفی محصولات تولیدی انواع کرانچی

پفک توپی لوبیایی

خب در بین انواع تنقلات از محصولات حجیم شده ای چون چیپس و پفک ها می توان به وجود یکی دیگر از این مدل اسنک ها اشاره کرد که تهیه شده از بلغور ذرت بوده است که از نوع پفک ترد و شکننده بوده با کمی بافت سفت تر از پفک که در طعم های مختلفی ان را به بازار عرضه نموده اند همانطور که سایر این تنقلات از طعم های گوناگون تشکیل شده است این محصول چون کرانچی به این ترتیب بوده و دسته بندی این انواع طعم های ارائه شده از کرانچی در بازار عبارتنداز:
  • کرانچی طعم دار پنیری
  • کرانچی طعم دار فلفلی
  • کرانچی طعم دار تند آتیشی

کرانچی طعم دار

بوده است. این محصول با اینکه توسط برندهای معروفی چون چی توز و برخی دیگر از برندهای تولید کننده ی این محصولات ان را در مدل بسته بندی در وزن های مختلف ارائه می دهد امروزه شاهد تولیدات و عرضه ی ان در نوع تولیدات فله ای نیز بوده ایم که براساس نوع تقاضای بازار مصرف کننده توزیع و پخش گردیده است. پس محصول کرانچی را می توان گفت همانطور که نوع چیپس و پفک ها بسیار پرطرفدار بوده این محصول نیز برای خود طرفداران مخصوص به خود را دارد و به نوعی محصولی پرطرفدار و پرفروش محسوب می گردد.

کرانچی را می توان به نوعی گفت از خانواده ی پفک ها بوده است با مدل تولیدی متفاوت تر که نوع پفک خود در چند مدل تهیه می گردد که به پفک خلالی، لوبیایی با  پفک توپی معروف هستند که علاوه بر طعم های پنیری و کچاپ در نوع تولیدات فله ای نیز می توان این پفک را در طعم پیاز جعفری نیز دید و به نوبه ی خود دارای بازارهای خرید فروش مختص به خود می باشند.

کرانچی طعم دار

خرید عمده کرانچی طعم دار فله با قیمت مناسب

بنابر وجود مراکز پخش و فروش متفاوت در سراسر بازار کشور عمده خریداران عزیز می توانند برای سفارشات خرید عمده ی خود با ما در تماس باشند تا هر انچه از تنقلات حجیم شده اعم از پفک، چیپس سیب زمینی، چیپس ذرت، پاپ کورن، شیرین گندومک، برنجک همراه با تولیدات انواع کرانچی فله ای با طعم های گوناگون را تهیه و خریداری نماید که براساس یک عرضه و فروش مستقیم از بخش تولیدی درب کارخانه ای با قیمت مناسب به فروش می رسد.

کرانچی طعم دار

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.