مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید پفک نمکی کرانچی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت کرانچی با پفک نمکی معمولیتوزیع کننده پفک نمکی کرانچی

قیمت خرید پفک نمکی کرانچی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این موارد می توان به برند کارخانه ی تولید کننده، اصالت کالا، اندازه و‌ نوع بسته بندی اشاره کرد. کارخانه های زیادی در ایران هستند که این محصول را تولید و‌روانه بازار داخل و‌ گاها بازارهای خارجی می کنند. برای تهیه این محصول راه های مختلف و آسانی وجود دارد. خرید به صورت عمده نیز گزینه ی خوبی برای خرید است.

قیمت خرید پفک نمکی کرانچی

تفاوت کرانچی با پفک نمکی معمولی

تفاوت کرانچی با پفک نمکی معمولی چیپس سیب زمینی، کراکر، پفک نمکی، کرانچی و بسیاری دیگر از خوراکی های بسیار لذیذی هستند که طرفداران زیادی در تمام گروه های سنی و در تمام جهان دارند. این میان وعده ها که اغلب از  پنیر ترد، آرد ذرت، آب، روغن و پوشش های طعم دار تشکیل می شوند به گفته دانشمندان  پر از هوا هستند و با سدیم، چربی و کالری پر می شوند. اکثر اینها عملاً هیچ نوع تغذیه و فیبر ندارند و اثر مثبتی بر روی تغذیه افراد نخواهند داشت. 

پفک‌ نمکی سابقه ی بیشتری نسبت به سایر خوراکی ها نظیر انواع کرانچی ها دارد. این خوراکی در هنگام استفاده دارای صدایی است که طبق گفته تحقیقی از دانشگاه آکسفورد  که ثابت کرده است که این میان وعده به شما اجازه می دهد تا فکر کنید در حال خوردن یک خوراکی بسیار لذیذ هستید و این باعث می شود شما فکر کنید که پفک های نمکی و حاوی پنیر طعم و مزه بیشتری از آنچه در واقعیت هستند، دارند. به همین دلیل است که پفک نمکی بسیار اعتیاد آور است.
کرانچی ها هم اغلب در طرح های مختلف و رنگی هستند و‌ همین امر سبب افزایش استقبال از آن ها در کودکان می شود. کرانچی بد است و دلیل آن چربی یا کالری زیادی نیست. در عوض، به این دلیل است که کرانچی‌ و برخی غذاهای دیگر حاوی ماده شیمیایی شناخته شده ای به نام آکریل آمید هستند که می تواند خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهد.

توزیع کننده پفک نمکی کرانچی

توزیع کننده پفک نمکی کرانچی برندهای متفاوت و بسیاری در زمینه توزیع پفک نمکی هم اکنون در مناطق مختلف کشور فعالیت می کنند و محصولات خود را توسط نمایندگی پخش و فروش به سوپر مارکت ها و فروشگاه ها تحویل می دهند. عمده فروشان پفک‌ نمکی و‌ کرانچی معمولا محصول خود را از طریق سایت های خود به فروش می رسانند. 
این کار باعث خرید در هر ساعت و در هر زمان ممکن از شبانه روز که در اختیار داریم می شود. از زمان سفارش تا پرداخت و انتخاب یک محصول مورد نیاز تنها دقایقی طول می کشد. قیمت پفک نمکی در این صورت به صورت عمده و‌ با تخفیف ویژه حساب می شود که به نفع خریدار است.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.