مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت اسنک تارگت+چی پلت طعم دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست انواع طعم اسنک تارگت فله ایتولیدات اسنک تارگت به چه صورتی می باشد؟فروش انواع اسنک تارگت طعم دار فله قیمت مناسب

قیمت اسنک براساس وجود انواع گوناگون از تولیدات با قیمت های متفاوتی هم به فروش می رسد که در این بخش عرضه ی تولیدات اسنک تارگت و یا چی پلت معروف در بازار فروش می باشد که عمده در سراسر بازار کشور عرضه می گردد.

لیست انواع طعم اسنک تارگت فله ای

تعاریف مختلفی از تولیدات تنقلات حجیم شده در بخش های قبل ارائه داده ایم که هر کدام با اسامی مختلفی معرفی شده اند، یکی از این تولیدات تنقلات حجیم شده مشهور به اسنک بوده اند و البته تولیدات از اسنک ها به چند دسته تقسیم بندی می شوند که می توان معرفی کرد به اسنک رینگی، اسنک المپیکی، اسنک فینگرز، اسنک تارگت، اسنک بوشار و … هر یک از این انواع نام برده از اسنک ها همانطور که می دانیم در دنیای از طعم و مزه های خوشمزه و متفاوت قرار گرفته اند. اینکه بخواهیم این تولیدات از انواع اسنک ها را با طعم های متنوع ارائه شده نام برد و معرفی کرد می توان به انواع گوناگونی من جمله طعم هایی چون

  • اسنک طعم دار چیزبرگر
  • اسنک طعم دار شکلاتی
  • اسنک طعم دار ذرت مکزیکی
  • اسنک طعم دار باربیکیو
  • اسنک طعم دار لیمویی
  • اسنک طعم دار فلفلی تند
  • اسنک طعم دار کچاپ
  • اسنک طعم دار پنیری
  • اسنک طعم دار کلاسیک

تولیدات اسنک تارگت به چه صورتی می باشد؟

از ویژگی های تولیدی این اسنک تارگت می توان اینطور وصف کرد که اسنک تارگت که معروف به چی پلت هم بوده است، همان پفک هندی سه بعدی خام بوده است که پس از فراوری این محصول به صورت اماده عرضه می شود که باز با طی مراحل افزودن طعم دهنده هایی ان را در نوع طعم دار به بازار عرضه می نماید که طعم های این اسنک های تارگت شامل طعم های نام برده در بخش قبل می باشد. اشکال این اسنک تارگت را می توان طرح هایی چون تنیسی، مستطیلی، بیضی دید که بصورت میکس شده تهیه شده اند.

البته مدل های دیگر از این اسنک های تارگت و یا همان چی پلت معروف که در نوع طرح های صدفی با حلزونی بوده اند از تولیدات بخش های معروف چون چی توز می باشد که عمده تولیدات برپایه و اساس نوع تولیدات بسته بندی شده به بازار ارائه گردیده و نوع فله ای همان اسنک های تارگت پفک هندی سه بعدی معروف می باشد.

فروش انواع اسنک تارگت طعم دار فله قیمت مناسب

قیمت انواع اسنک های نام برده براساس یکسری ویژگی ها در امر تولیدات می توان متفاوت دید، و این بخش یکی از نمایندگی های پخش آنلاین عمده از انواع اسنک های تارگت طعم دار فله ای تا دیگر تنقلات حجیم شده چون چیپس ها، پفک ها، گندمک شیرین و … می باشد که بخش هایی که نمایشگاه ها و خشکبار فروشی ها می توانند برای تهیه ی هر یک از این انواع اسنک ها، چیپس ها و … بصورت فله ای و قیمت مناسب با ما همراه باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.