مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش صادراتی انواع اسنک در بازار عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست انواع اسنک+تنقلات حجیم شدهعمده سفارشات صادراتی انواع اسنک برای بازار عراقمرکز فروش انواع اسنک طعم دار+بازار صادراتی عراق

انواع اسنک های صادراتی که همراه با مدل های مختلف از تنقلات حجیم شده در صورت های تولیدات فله ای و بسته بندی شده می باشد در این بخش جهت سفارشات صادراتی این انواع اسنک ها به بازار عراق می توانید با این بخش از فروش عمده در ارتباط باشید.

لیست انواع اسنک+تنقلات حجیم شده

معرفی از لیست تولیدات انواع تنقلات حجیم شده را می توان دنیایی از انواع و اقسام گوناگون این گروه محصولات نام برد و معرفی کرد که هر کدام از این تولیدات برای خود در اشکال مختلف از دنیای انواع طعم و مزه ها همراه با تولیدات فله ای تا بسته بندی شده را عرضه می نماید. براین اساس می توان گفت که در کشور می توان به واحد های تولید کننده ی بسیاری اشاره کرد که هر کدام گروه خاصی از این محصولات را عرضه می نمایند و یا کلیه ی تولیدات از تنقلات حجیم شده را شامل هستند. در کشور یکی از گروه های تولید کننده ی تنقلات حجیم شده را می توان برند چی توز نام برد و معرفی کرد که مجموعه ای از تولیدات متنوع انواع چیپس و پفک ها به همراه دیگر تنقلات حجیم شده از نوع اسنک ها را ارائه داده اند و امروزه با برند های متفاوت تولید کننده در بازار موجود هستند.

حال این انواع لیست تولیدات از اسنک ها را می توان اسنک های حجیم شده ی شور نمکی با اسنک های شیرین شکلاتی نام برده و هر کدام از انها برای خود در اشکال مختلف از نوع حجیم شده ارائه شده اند. به عنوان مثال می توان به تولیدات اسنک های شکلاتی اشاره کرد این اسنک شکلاتی که در چند نوع و مدل تهیه و تولید می شود معرفی شده به اسنک شکلاتی بالشتی، چی پف شکلاتی و اسنک شکلاتی استیکی، حال هر یک از این انواع اسنک های شکلاتی طعم هایی که برای انها لحاظ کرده اند در طعم توت فرنگی، پرتقالی، نارگیلی، موز با کاکائویی می باشد.

و اما تولیدات مربوط به اسنک های نمکی که در انواع طعم هایی چون طعم ماسالا، استیک، کچاپ، پنیری، باربیکیو، خلیجی و … بوده اند، و نوع اشکال این تولیدات شامل تولیدات حلقه ای، رینیگ، فینگرز بوده اند که دیگر اسنک های شور نمکی طعم دار می تواند اسنک بوشار هم بوده باشد که در ترکیب طعم های پنیری کچاپ تهیه شده اند. تمامی این انواع نام برده با وجود اینکه در مدل های بسته بندی شده عرضه می شوند دارای نمونه های تولیدات فله ای نیز هستند.

عمده سفارشات صادراتی انواع اسنک برای بازار عراق

تمامی این گروه های تولید کننده ی انواع تنقلات حجیم شده، با وجود اینکه پرطرفدار و پرفروش در تمامی بازار های کشور هستند و هر روزه دارای متقاضی خرید بوده اند، می توان دید که بخش عمده ی این تولیدات حجیم شده از تنقلات نیز در بازار های صادراتی به کشور های مختلف جهانی در حال عرضه هستند. به این ترتیب که در انواع طعم ها از وزن های مختلف بسته بندی با انتخاب از گروه های مختلف این تنقلات حجیم شده خریداری می گردد.

به عنوان مثال یکی از کشور های خریدار تنقلات حجیم شده ی کشور، کشور عراق بوده است و انچه از تولیدات تنقلات حجیم شده درخواست می دهد تمامی گروه های تولیدی نام برده می باشد که یکی از انها اسنک ها هم در مدل اسنک شکلاتی هم اسنک های شور نمکی طعم دار و براساس یکسری مصوبه ها تولیدات فله ای از خواهان بیشتری بررخوردار هستند. که گندمک شیرین نیز جژء یکی از درخواست های عمده خریداران کشور عراق از نوع گندمک شیرین فله ای بوده است.

مرکز فروش انواع اسنک طعم دار+بازار صادراتی عراق

بنابر دارا بودن مرکز های تولید کننده ی بسیار در بخش های مختلف از کشور، این مرکز یکی از مجموعه های عرضه کننده ی عمده تولیدات از این گروه تنقلات حجیم شده می باشد که می توانید هر انچه از تولیدات انواع اسنک های طعم دار در مدل های متنوع نام برده را در تولیدات فله ای برای بازار صادراتی به کشور عراق را با قیمت مناسب تهیه و خریداری نماید. جهت ثبت درخواست خرید می توانید از طریق راههای ارتباطی ارائه شده با ما در تماس باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.