مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش بی واسطه خلال سیب زمینی بزرگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع طعم های خلال سیب زمینیقیمت عرضه خلال سیب زمینی آماده

خلال سیب زمینی بزرگ، که از کوچک تر نمودن سیب زمینی ها و سرخ کردن آن ها به وجود می آید، قطعا یکی از خوشمزه ترین و بهترین تنقلات در بین انواع خوراکی ها به حساب می آید که ارزش غذایی نیز دارد و همه ی مردم چه بسا کودکان نیز، بیشتر از همه به آن علاقه دارند و بسیار خوشمزه می باشد. این خلال ها را شرکت ها و کار خانه ها به صورت مستقیم و بی واسطه تولید و توزیع می نماید و به دست مشتریان نیز می رساند. همین فروش بی واسطه دلیل پایین بودن قیمت آن می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.

فروش بی واسطه خلال سیب زمینی بزرگ

انواع طعم های خلال سیب زمینی

انواع طعم های خلال سیب زمینی خلال سیب زمینی ها دارای سایز های مختلف و همچنین دارای طعم های متفاوتی نیز می باشند و کارخانه ها آن ها را در طعم های متفاوتی تولید و عرضه می دارند که مشتریان عزیز بر طبق سلیقه و مزاج خود، خلال ها را خریداری نمایند و از آن استفاده کنند. همچنین خلال سیب زمینی نیمه آماده نیز وجود دارند که می توان آن ها را خریداری نمود و بعد به صورت پخته و کامل آماده نماییم و مورد استفاده قرار دهیم.

همچنین می توان سیب زمینی ها را به صورت: خلال سیب زمینی نیمه آماده، خلال سیب زمینی منجمد، چیپس سیب زمینی، چیپس ذرت نیز تبدیل نمود. خلال ها دارای طعم های متفاوتی می باشند که عبارتند از: خلال نمکی ساده، خلال کچاپ، خلال کچاپ تند،خلال سرکه ای، خلال با طعم آبلیمو، خلال با طعم انواع سبزیجات، خلال با پودر سوخاری و… که هر کدام نیز در سایز های مختلفی تولید می گردد و طرفداران هر کدام می توانند به آسانی ان ها را با طعم های بی نظیر و بر طبق میل و سلیقه ی خود، خریداری نمایند و از این خلال های خوشمزه لذت ببرند. همچنین این خلال ها بسیار فواید زیادی برای بدن دارند و بسیار پر کالری می باشند.

قیمت عرضه خلال سیب زمینی آماده

قیمت عرضه خلال سیب زمینی آماده خلال سیب زمینی آماده امروزه کاربرد های بسیار زیادی دارد و مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است و امروزه بیشتر خانم های خانه دار این خلال ها را بر روی غذا نیز سرو می نمایند. قیمت انواع خلال سیب زمینی ها، بر طبق نوع برند و سایز آن ها فرق می کند و عرضه ی این خلال ها به تمامی موارد بستگی دارد. جنس سیب زمینی و نوع آن، کیفیت ان و سایز آن همچنین برندی که این خلال ها را تولید و عرضه می نماید همگی بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد و دارای ارقام متفاوتی می باشد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.