مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم خلال سیب زمینی نیمه منجمد

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع خلال سیب زمینیقیمت فروش خلال سیب زمینی مدل دار

خلال سیب زمینی نیمه منجمد برای تهیه غذا های فوری و آماده در رستوران ها و سالن‌ های تهیه غذا و در هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع محصولات در واقع به صورت عرضه مستقیم در بسته بندی های بهداشتی و کاملا استاندارد ارائه می گردند و خریدار ها با اعتماد کامل می توانند از انواع این محصولات استفاده نمایند.

عرضه مستقیم خلال سیب زمینی نیمه منجمد

آشنایی با انواع خلال سیب زمینی

آشنایی با انواع خلال سیب زمینی انواع خلال سیب زمینی مدل دار مجلسی از مزرعه تا کارخانه مراحل مختلف را پشت سر می‌ گذارد و در واقع تولید‌ کنندگان این نوع محصولات همواره در تلاش هستند که از بهترین روش‌ های ممکن محصولات خود را تولید کرده و برای جلب مشتریان بیشتر بهترین محصولات را در ارزان ترین قیمت ها ارائه دهند.

خلال سیب زمینی جزو پر مصرف ترین مواد غذایی نیمه آماده است که در واقع برای تهیه غذا های خوشمزه از این محصولات استفاده می گردد. انواع خلال سیب زمینی از نظر نحوه تولید و نحوه برش با یک دیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند و در واقع این محصولات در طعم ها و مدل‌ های مختلفی به بازار ارائه می گردند. در زمینه معرفی انواع خلال سیب زمینی نیمه آماده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خلال سیب زمینی مجلسی
  • خلال سیب زمینی نمکی
  • خلال سیب زمینی سوخاری
  • خلال سیب زمینی طرح دار

هر کدام از این نوع محصولات مشتریان خاص خود را دارند و در واقع به عنوان یکی از ایده آل ترین مواد غذایی نیمه آماده کاربرد های ویژه را به خود اختصاص می دهند. انواع خلال سیب زمینی از نظر ارزش غذایی در سطح بالایی قرار می‌ گیرند و در واقع خوردن آنها برای هیچ یک از گروه‌ های سنی محدودیتی ندارد.

قیمت فروش خلال سیب زمینی مدل دار

قیمت فروش خلال سیب زمینی مدل دار قیمت فروش خلال سیب زمینی مدل دار بر اساس نظر تولید کنندگان این نوع محصولات مشخص می گردد. همان طور که اشاره کردیم انواع خلال سیب زمینی از مزرعه تا رسیدن به دست مشتریان مراحل مختلفی را پشت سر می‌ گذارند که واحد های تولیدکننده با توجه به نوع مواد اولیه و کیفیت آنها و همچنین نوع دستگاه ها و فرآیندهایی که برای تولید انواع خلال سیب زمینی مورد استفاده خود قرار می‌ دهند، تعیین قیمت این کالاها را به انجام می رسانند و بر اساس همین موضوع است که در بازار انواع خلال سیب زمینی با قیمت‌ های متفاوتی به فروش می‌ رسند.

قیمت فروش خلال سیب زمینی مدل دار همچنین رابطه مستقیم با میزان خرید این نوع کالا ها دارد و در واقع واحد های که نیاز مبرمی به این محصولات دارند با خرید عمده می‌ توانند از قیمت های مناسب این کالاها نهایت بهره را ببرند.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.