مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت تولیدی خلال سیب زمینی نیمه منجمد

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره خلال سیب زمینیمرکز فروش خلال سیب زمینی مدل دار

یکی از فرآورده های حاصل از سیب زمینی که از مصارف بسیاری در رستوران های سنتی و فست فودها برخوردار می باشد، سیب زمینی نیمه منجمد است که نام دیگر آن فرنچ فرایز می باشد. از محاسن این محصول این است که به دلیل نیمه آماده بودن، قابل استفاده سریع بوده و بنابراین نیاز به شستشوی سیب زمینی؛ برش و آماده کردن آن را قطع خواهد کرد. حال با وجود کاربرد روزافزون این محصول در حوزه های مربوط به غذا، شرکت های تولیدی اقدام به تولید انبوه خلال سیب زمینی نیمه منجمد درجه یک نموده اند.

شرکت تولیدی خلال سیب زمینی نیمه منجمد

همه چیز درباره خلال سیب زمینی

همه چیز درباره خلال سیب زمینی سیب زمینی که می توان آن را در رده سبزیجات جای داد، یکی از پر مصرف ترین منابع غذایی است که به شکل های مختلف قابل استفاده خواهد بود، برای مثال می توان خلال سیب زمینی را نام برد که حالا نمونه های آماده آن هم در بازار به فروش می رسد، این محصول توسط دستگاه های برش صنعتی، به صورت خلالی برش زده شده و دارای اندازه های یکدست و منظم می باشد، بنابراین می توان از آن به عنوان خلال سیب زمینی مجلسی هم استفاده کرد و غذاهای خوشمزه و خوش بر و رویی را مهیا نمود.

اما در مورد ارزش تغذیه ای این محصول لازم است بگوییم که ارزش غذایی بالایی داشته و با توجه به روش های خاص تولید که برای این گروه از سیب زمینی ها اجرا می شود و همان روش انجماد سریع می باشد، لذا ارزش غذایی این محصول و ترکیبات مهم آن حفظ شده و از بین نخواهند رفت، بنابراین مصرف کنندگان می توانند با خیال آسوده نسبت به مصرف این سیب زمینی های آسان مصرف اقدام نمایند.

مرکز فروش خلال سیب زمینی مدل دار

مرکز فروش خلال سیب زمینی مدل دار خلال سیب زمینی نه تنها برای مصارف عمومی، گزینه مناسبی خواهد بود، بلکه برای مصارف خانگی و برای خانم هایی که فرصت کمی برای آماده کردن غذا دارند هم محصولی کاربردی به نظر رسیده و خیلی سریع، غذای مورد انتظار آنها را پیش رویشان قرار خواهد داد، اما یکی از انواع این محصول که برای تهیه غذاهای مجلسی و غذاهای خانگی انتخاب شده و با توجه به شکل ظاهری خاص خود، توجهات زیادی را به دنبال داشته، خلال سیب زمینی مدل دار می باشد.

برای مثال می توان خلال سیب زمینی آجدار را نام برد که دارای آج هایی در سطح خود می باشد و بنابراین با آن می توان غذاهایی به بهترین شکل و ظاهر را آماده کرد؛ حال اگر به دنبال سفارش عمده خلال سیب زمینی مدل دار هستید، می توانید از بزرگترین مرکز فروش خلال سیب زمینی عمده کمک بگیرید تا محصولاتی تازه و درجه یک را تهیه نمایید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.