مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدی سیب زمینی نیمه آماده بسته بندی شده

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع بسته بندی سیب زمینی نیمه آمادهقیمت سیب زمینی نیمه آماده ریز

تولیدی سیب زمینی نیمه آماده بسته بندی شده از جمله تولیدی های بزرگ و معتبری می باشد که با استفاده از بهترین و تازه ترین نوع سیب زمینی موجود در کشور این نوع محصولات نیمه آماده را در بسته بندی های کاملا بهداشتی به مشتریان خود عرضه می کند از این رو افراد می توانند با اطمینان خاطر از کیفیت این نوع سیب زمینی های نیمه آماده خرید خود را انجام دهند.

تولیدی سیب زمینی نیمه آماده بسته بندی شده

انواع بسته بندی سیب زمینی نیمه آماده

انواع بسته بندی سیب زمینی نیمه آماده سیب زمینی از جمله محصولاتی می باشد که که در موارد مختلفی از آن استفاده می شود و فرآورده های مختلفی از آن در بازار موجود است, یکی از جدیدترین فرآورده‌ های سیب زمینی محصولات نیمه آماده می باشد. در واقع این محصولات همان سیب زمینی های تازه ای هستند که به صورت سرخ شده و نیمه آماده در بسته بندی های مختلفی عرضه می شوند.

از این رو آن دسته از مشتریانی که به دلیل کمبود وقت امکان استفاده از سیب زمینی های تازه را ندارند می توانند آنها را به صورت نیمه آماده و در کیفیت بالا خریداری و مصرف کنند. در حال حاضر انواع بسته بندی سیب زمینی نیمه آماده موجود می باشد به همین خاطر مشتریان قدرت انتخاب بسیار زیادی دارند, افراد می‌ تواند بر اساس سلیقه و مقدار نیازی که دارند بسته بندی های دلخواه خود را تهیه کنند.

این نوع سیب زمینی ها در بسته بندی های کوچک, متوس و بزرگ به صورت کاملا بهداشتی عرضه می شوند, سیب زمینی نیمه آماده ریز از جمله سیب زمینی هایی می باشد که در قطعات بسیار ریز و کوچک آماده شده‌ اند از این رو اگر به سیب‌ زمینی های ریز علاقه و تمایل داشته باشید می توانید آنها را به راحتی خریداری کنید. سیب زمینی خلالی نیمه آماده هم نوع دیگری از این سیب زمینی ها می باشد که معمولاً برای استفاده بر روی خورشت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت سیب زمینی نیمه آماده ریز

قیمت سیب زمینی نیمه آماده ریز قیمت سیب زمینی نیمه آماده ریز نسبت به کیفیت مواد اولیه و طعم بسیار خوبی که این محصولات دارند کاملاً مناسب و به صرفه می باشد, همچنین در هر یک از این بسته بندی ها حجم زیادی از از سیب زمینی های تازه موجود است. می توانید با تهیه ی یک بسته از این سیب زمینی ها بارها و بارها از آن ها در موارد مختلف استفاده کنید. توزیع سیب زمینی های نیمه آماده به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود به همین خاطر مشتریان می‌ توانند از هر نقطه ای در کشور این نوع محصولات درجه یک, خوشمزه و اقتصادی را خریداری کنند.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.