مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازرگانی فروش چیپس کچاپ

آنچه در این مقاله می خوانید...

تاریخچه تولید چیپس طعم دارمراجع پخش چیپس کچاپ تازه

بازرگانی فروش چیپس کچاپ به صورت غیر حضوری محصولات خود را در سراسر کشور و همچنین بسیاری از کشورها ارائه می دهد. مصرف این محصول به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد طی سال های اخیر رایج شده است و توجهات زیادی را به خود جلب نموده است. در صورت خرید عمده و انبوه این محصول می ‌توان از قیمت های بسیار مناسب و به صرفه بهره ‌مند شد.

بازرگانی فروش چیپس کچاپ

تاریخچه تولید چیپس طعم دار

تاریخچه تولید چیپس طعم دار امروزه چیپس به عنوان یکی از تنقلات بسیار محبوب و خوش مزه بین کودکان و بزرگسالان شناخته می شود که انواع گوناگونی دارد و دارای طعم های لذیذ و متنوع است؛ تاریخچه تولید چیپس طعم دار به شهر نیویورک واقع در آمریکا بر می گردد که توسط یکی از آشپزان معروف به نام جرج گرام صورت گرفت.

او تصمیم گرفت برش های سیب زمینی را به نازک ترین حد ممکن تولید کند و سپس به سرخ کردن آنها پرداخت؛ در این صورت دیگر نیازی به استفاده از چنگال نیست و بسیاری از مشتریان با استقبال بالا علاقه خود را نشان دادند.

پس از گذشت سال ها از این تاریخ توسط ماشین های پوست کن سیب زمینی این ماده خوراکی لذیذ در مزه های متفاوت به تولید انبوه رسید و امروزه در بسیاری از نقاط جهان از جمله ایران به تولید انواع چیپس پرداخته می‌ شود؛ از انواع آن می توان موارد زیر را نام برد:

چیپس نمکی

چیپس سرکه ای

چیپس ماست و ریحان

چیپس پیازی

چیپس کچاپ

مراجع پخش چیپس کچاپ تازه

مراجع پخش چیپس کچاپ تازه مراجع پخش چیپس کچاپ تازه صورت غیر حضوری و از راه دور تمامی مشتریان و خریداران از سراسر کشور را تحت پوشش خود قرار می‌ دهد؛ مشتریان می توانند این کالا را با قیمت بسیار مناسب تر از بازار حضوری تهیه و به استفاده از آن بپردازند.

فروش چیپس کچاپ تنوع بسیار بالایی را به خود اختصاص می‌دهد و انتخابات بسیار زیادی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد؛ تمامی محصولات به صورت اورجینال و از بهترین شرکت های سازنده جمع آوری شده و به صورت عمده و کلی ارائه داده می‌شوند.

برای بهره بردن از قیمت های کم می‌توان محصول را به صورت عمده سفارش داده که هزینه ها در آن بسیار کاهش می‌یابد؛ این روش برای خرده فروشان بسیار مناسب است و می‌توانند از رفت و آمدهای مکرر پرهیز کنند.

جهت برقراری ارتباط می توان با استفاده از شماره هایی که در قسمت پایین قرار داده شده است با کارشناسان فروش ارتباط برقرار نمود و درخواست خود را مطرح کرد، سفارشات بررسی می شوند و به محل مورد نظر در اقصی نقاط کشور ارسال می شوند.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.