مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش کنندگان اسنک پیتزایی مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با مراحل تولید اسنکواردات اسنک پیتزایی با کیفیت

پخش کنندگان اسنک پیتزایی مرغوب در تناژ بالا محصولات خود را راهی بازار داخلی و خارجی می کنند. مصرف محصول آمار بسیار بالایی را به خود اختصاص داده که جهت اطلاعات بیشتر درباره آن می توان به ادامه مراجعه نمود. این محصول بسیار پرطرفدار بوده و همه روزه به صورت عمده سفارش داده می شود.

پخش کنندگان اسنک پیتزایی مرغوب

آشنایی با مراحل تولید اسنک

آشنایی با مراحل تولید اسنک طرز تهیه اسنک راحت می باشد و زمان بسیار کمی را به خود اختصاص می‌ دهد؛ این ماده خوراکی لذیذ تحت اصول بهداشتی تولید می شود و در بسته بندی با اوزان گوناگون آماده می گردد، جهت تولید اسنک به مواد زیر احتیاج است:

  • ذرت
  • روغن
  • ادویه
  • جوش‌ شیرین
  • اسانس

در ابتدا ذرت ها را توسط دستگاه اکسترودر با آب مخلوط می‌ کنند و پس از به دست آمدن خمیر آن را در قالب های مخصوص می ریزند که دارای اشکال گوناگون است؛ در ادامه خمیر موجود در قالب ها را توسط کوره تحت حرارت ۱۲۰ درجه سانتیگراد قرار می دهند و ذرت ها پف می کنند.

پس از پف کردن ذرت ها آنها را وارد ماشین آلات خنک کننده می کنند و به خشک کردن و کاهش رطوبت آن می پردازند؛ در نهایت تمام مواد افزودنی مانند روغن، اسانس و ادویه به ذرت افزوده می شود و برای بسته بندی وارد مرحله نهایی می گردد.

واردات اسنک پیتزایی با کیفیت

واردات اسنک پیتزایی با کیفیت واردات اسنک پیتزایی با کیفیت بدون واسطه و مستقیم برای تمام مشتریان از بهترین نقاط دنیا به کشور انجام می شود؛ این کالا را می‌ توان با کمترین هزینه پرداخت نمود که در فروش آن دلالان و واسطه های فروش هیچ گونه دخالتی ندارند.

با توجه به هزینه های پایین که در قبال این محصول می توان پرداخت نمود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که سعی شده تا از برترین شرکت های سازنده جمع‌ آوری شوند و به مشتریان عرضه شوند.

روش فروش این کالاها در این مجموعه به صورت اینترنتی و از راه دور می باشد و پل ارتباطی ما با مشتریان و مصرف کنندگان عزیز از طریق شماره های تماسی است که در ادامه قرار داده شده و می توان به واسطه آنها با فروشندگان مربوطه ارتباط برقرار نمود.

شما برای اطلاع از مشخصات و ویژگی‌ های این کالا می توانید با این فروشندگان مشورت نمایید و پس از این که از اطلاعات کالا مطلع شدید می توانید آن را سفارش دهید؛ سفارشات عمده نیز پذیرفته می‌شود و در این صورت هزینه ها بیش از پیش کاهش می یابد، این محصول مطابق با استانداردهای بین المللی تولید شده است که به همین منظور فروش بالایی را از آن خود کرده است.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.