مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده خلال سیب زمینی نیمه آماده صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده انواع خلال سیب زمینی نیمه آمادهمرکز خرید انواع خلال سیب زمینی صادراتی
خلال سیب زمینی نیمه آماده

خلال سیب زمینی نیمه آماده

سیب زمینی یکی از صیفی جات محبوب بین همگان است. این گیاه بومی متعلق به آمریکای جنوبی است که بعد ها کشت آن به سراسر دنیا انتقال یافت. این صیفی به تنهایی یک غذای کامل است اما در بیشتر مواقع به عنوان ماده اصلی در غذا به کار می رود. از سیب زمینی به صورت پوره یا سرخ شده و خرد شده در غذا به کار میبرند.سیب زمینی با توجه به کربوهیدراتی که در خود دارد به خوبی میتواند نقش مهمی در سلامت بدن داشته باشد و وجود آن در برنامه غذایی کودکان بسیار مهم است. امروزه برای آسان تر کردن تهیه ی غذاها مواد اولیه به صورت آماده، نیمه آماده و پخته شده در فروشگاه ها آماده خریداری است که یکی از این مواد سیب زمینی نیمه آماده است که برای تهیه سیب زمینی سرخ کرده بسیار مناسب است. به همین دلیل بسیاری از کارخانه جات و تولید کنندگان از جمله مجموعه صنایع غذایی آراد دست به تولید این محصول زده اند. مجموعه صنایع غذایی آراد، پخش عمده خلال سیب زمینی نیمه آماده کشور را تامین می کند و اکثر متقاضیان این محصول در طلب خرید به صورت عمده می باشند.

خلال سیب زمینی نیمه آماده منجمد صادراتی که بصورت عمده از این مرکز خرید فروش آنلاین در سراسر بازار کشور عرضه می شود دسترسی و خرید صادراتی انواع خلال سیب زمینی از سایز های مختلف در وزن های متفاوت از بسته بندی ها را برای صادرات به کشورهای مختلف جهانی پخش و به فروش می رساند.

عمده انواع خلال سیب زمینی نیمه آماده

خلال سیب زمینی نیمه اماده ی منجمد در بازار امروزی سراسر جهان با استقبال بی نظیری همراه بوده است به گونه ای که جایگاه ویژه ای را در بین انواع محصولات غدایی به خود اختصاص داد به نحوی که مراکز پخت و فروش محصولات غذایی همه در پی تهیه ی و خرید این نوع از محصولات بوده اند، چون تهیه ی این محصول خلال سیب زمینی بنابر اینکه بصورت نیمه آماده بوده خیلی سریع و راحت تهیه و مورد مصرف قرار می گیرد مانند بخش هایی از رستوران ها، فست فود ها و حتی فروشگاه های مراکز مختلف در سطح شهر از این محصول برای مصارف خانگی نیز تهیه می نمایند.

خلال سیب زمینی نیمه آماده

و اما نمونه های تولیدی از این خلال سیب زمینی نیمه اماده ی منجمد شده، انواع این محصول را می توان در مدل های برش خلال سیب زمینی دید که در سایز های مختلفی برش داده می شود ( ۱۰*۱۰_ ۱۰*۸_ ۸*۸_ ۶*۶ و … )، البته از دیگر تنوعات ارائه شده در تولید این محصول وزن های بالا و پایین از پاکت های بسته بندی این محصول بوده که شامل:

  • خلال سیب زمینی_ پاکت ۵۰۰ گرمی
  • خلال سیب زمینی_ پاکت ۷۰۰ گرمی
  • خلال سیب زمینی_ پاکت ۸۰۰ گرمی
  • خلال سیب زمینی_ پاکت ۹۰۰ گرمی
  • خلال سیب زمینی_ پاکت ۱۰۰۰ گرمی
  • خلال سیب زمینی_ پاکت ۲٫۵ کیلوگرمی
  • خلال سیب زمینی_ پاکت ۳ کیلو گرمی
  • خلال سیب زمینی_ پاکت ۵ کیلوگرمی
  • خلال سیب زمینی_ پاکت ۱۰ کیلو گرمی

خرید فروش های صورت گرفته از این خلال سیب زمینی نیمه آماده که توسط نمایندگی های پخش در سطح کشور صورت می گیرد براساس نمونه های موجود و معرفی شده در بخش قبل خریداری می گردد.

خلال سیب زمینی نیمه آماده

مرکز خرید انواع خلال سیب زمینی صادراتی

جهت سفارش و خرید انواع خلال سیب زمینی نیمه اماده ی صادراتی می توانید از طریق این مرکز و مجموعه ی پخش آنلاین مستقیم از درب کارخانه هر انچه از تولیدات ارائه شده ی انواع این محصولات را با نازلترین نرخ قیمت ها خریداری نماید که البته براساس نوع بازار صادرات با پخش داخلی می توان گفت تا حدودی با نوسان نرخ قیمت فروش همراه هستند. البته باید گفت که این محصول همانند هر محصول دیگری برای خود دارای درجه ها کیفی متفاوتی در تولید را دارا هستند و ان هم بستگی به نوع سیب زمینی استفاده شده در تهیه ی این خلال سیب زمینی نیمه آماده ی صادراتی دارد.

خلال سیب زمینی نیمه آماده

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.