مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز عرضه سیب زمینی منجمد کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی بارز سیب زمینی منجمدفروش ویژه سیب زمینی منجمد صادراتی

سیب زمینی منجمد کیلویی تازه و با کیفیت را می‌توان از مراکز مادری که به دلیل نمونه غذا و خوراک های نیم آماده و سوخاری را عرضه می‌کند خریداری کرد و از ارزش غذایی بالا و خواص درمانی این خوراکی های مفید به رحم نشد در اینجا قصد داریم شما را با ویژگی‌ها و مرکز عرضه زیرزمینی منجر به کیلویی آشنا کنیم.

مرکز عرضه سیب زمینی منجمد کیلویی

ویژگی بارز سیب زمینی منجمد

ویژگی بارز سیب زمینی منجمد با توجه به این که سیب زمینی منبعی غنی از پروتئین، ویتامین، کالری، آنتی اکسیدان و سایر مواد مغذی مورد نیاز بدن بوده و در تقویت سیستم ایمنی و ارگان های بدن بسیار مفید است و به صورت چهار فصل نیز در اختیار قرار دارد اما امروزه مصرف خوراک و غذاهای نیمه آماده و حاضری رونق بسیاری داشته و اغلب افراد به دلایل مختلف به سمت غذاهای حاضر تمایل دارند.

سیب زمینی از جمله سبزیجاتی است که در تهیه انواع غذاهای سنتی و فست فود ها و خوراکی‌های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد به همین منظور سعی می شود که از این محصول به صورت های مختلف و منجمد فرآوری شود که برای افراد پر مشغله و یا مراکزی که سیب زمین را در حجم بالا استفاده می‌کنند مانند رستوران ها و فست فودی ها نمونه خلالی، نیمه سوخاری و سایر انواع این خوراکی به راحتی در اختیار قرار بگیرد.

سیب زمینی منجمد به روشهای مختلف برش خورده و پس از طی فرایند خت و خشک شدن در طعم های متنوع بسته بندی شده و شما می توانید پس از خرید به راحتی و تنها با سرخ کردن به مدت چند دقیقه آن را مورد استفاده قرار دهید و با توجه به حالت انجماد و نیم آماده بودن کمترین میزان روغن و مواد را جذب می‌کند.

فروش ویژه سیب زمینی منجمد صادراتی

فروش ویژه سیب زمینی منجمد صادراتی با توجه به مواردی که اشاره کردیم تا حدودی با مشخصات و برخی از خواص سیب زمینی های مجرب شده آشنا شدیم امروزه با کمبود وقت و افزایش دغدغه‌ها و مشکلات روزمره زمان کافی برای پخت و پز و آشپزی وجود ندارد و اکثر افراد به سمت غذاهای حاضری و نیمه آماده متمایل شده است.

اگر چه غذاهای فست فودی و نیمه آماده طرفدار زیادی دارند ولی اغلب مصرف کنندگان غذاهای آماده به دنبال بهترین و سالمترین نمونه این خوراکی ها هستند به طور مثال سیب زمینی منبعی غنی از پروتئین و کالری است و در مقابل هیچ گونه مواد افزودنی و مضری در آن وجود ندارد به همین علت مراکز متعددی به تهیه سیب زمینی منجمد عمده پرداخت برابر ترمینه بازارهای داخلی در زمینه عرضه سیب زمینی منجمد صادراتی به سایر کشورها نیز فعالیت دارند.

شما نیز میتوانید جهت خرید این خوراکی لذیذ و حاضری جهت مصرف روزانه به صورت جزئی و یا مصارف پر حجم تر به صورت عمده از طریق مراکز حضوری معتبر و یا سایت ها و آنلاین مارکت های رسمی ما انواع مختلف سیب زمینی های منجمد مانند نمکی، سرکه ای، کچاپ و سایر نمونه های ساده این محصول را در بسته بندی های مختلف و حجم دلخواه با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.