مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید عمده ذرت پاپ کورن فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع دانه ذرت پاپ کورن در بازارمرکز خرید آنلاین عمده ذرت فله
ذرت پاپ کورن

ذرت پاپ کورن

ذرت پاپ کورن که در نوع ذرت پرونه ای و توپی تهیه و تولید شده است در این بخش از مرکز خرید فروش اینترنتی فروشی به صورت عمده در جهت توزیع انواع و اقسام گوناگون ذرت های پاپ کورن با قیمت های مناسب به فروش می رسد.

انواع دانه ذرت پاپ کورن در بازار

ذرت از دسته دانه ها و غلات هایی بشمار می رود که بسیار پرخاصیت همراه با املاح و مواد معدنی و مغذی بوده که در انواع خوراکی ها مصرف می گردد. یکی از تنقلات خوشمزه و پرطرفداری که از این محصول ذرت تهیه و تولید می گردد می توان اشاره ای به تولیدات نوع تنقلاتی چون پاپ کورن ها اشاره کرد گرچه در گذشته این محصول در نوع ساده ی نمکی و به شیوه ی سنتی توسط کارگاه های تولیدی بصورت فله ای تهیه و عرضه می گردید ولی امروزه در شیوه ی نوین صنعتی به کمک دستگاه های مدرن در انواع گوناگونی ان را تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف می کنند. تنوعی که در کار تولیدات پاپ کورن بوده و می توان معرفی کرد مربوط به تولیدات پاپ کورن از انواع طعم های گوناگون بوده که دسته بندی این انواع طعم از پاپ کورن ها اعم از:
  1. پاپ کورن سرکه ای
  2. پاپ کورن نمکی
  3. پاپ کورن کچاپ
  4. پاپ کورن لیمویی
  5. پاپ کورن پنیری
  6. پاپ کورن کاراملی

تمامی این انواع طعم ها را می توان گفت در کارخانجات تولیدی تنقلات حجیم شده از چیپس ها تا اسنک های متفاوت دید و معرفی نمود و این پاپ کورن ها علاوه بر اینکه در نوع فله ای عرضه می شوند فروشی در نوع بسته بندی از سایز تا طرح های گوناگون بسته بندی را شامل می شوند. خب پس این پاپ کورن موجود در بازار از دانه های ذرت تهیه و تولید می گردد با اینکه در کشور نیز این محصول کشت می گردد اما بخش عمده ای از این محصول وارداتی از کشورهای مختلف جهان بوده است.

ذرت در چندین و چند مدل بوده که بنابر نوع مصارف ان استفاده های مختلفی از ان می گردد، به عنوان مثال بخشی از این تولیدات ذرت ذر تهیه ی خوراک دام بکار می رود که نمونه های تولیدی ذرت پاپ کورن در کشور به چند برند معروف می باشد و حتی نوع خود ذرت مدل های متفاوتی از پاپ کورن را تولید می نماید نوع پاپ کورن توپی با پاپ کورن پروانه ای.

ذرت پاپ کورن

مرکز خرید آنلاین عمده ذرت فله

در این مرکز خرید فروش اینترنتی که عرضه ی محصولاتی از تنقلات حجیم شده ارائه می گردد می توانید سفارشات خرید عمده ی خود از دانه های ذرت برای تولید پاپ کورن را نیز در این بخش درخواست دهید که در نوع فله ای و کیسه های ۲۰ کیلوگرمی از مدل ذرت های تیبا با نوع ذرت نویرز عرضه می شود که براساس درجه ی کیفی با کمی اختلاف در نرخ قیمت فروش عرضه می شود.

ذرت پاپ کورن

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.