مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید شیرین گندومک فله صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی محصول تولیدی شیرین گندومکمرکز خرید شیرین گندومک فله ای عمده
شیرین گندومک

شیرین گندومک

شیرین گندومک از دسته تنقلاتی بوده است که می توان گفت پرطرفدار بوده که در نوع فله ای و بسته بندی شده با اوازن مختلف به بازار ارائه شده است و در این مرکز خرید می توانید برای ثبت سفارشات صادراتی با ما در ارتباط باشید.

معرفی محصول تولیدی شیرین گندومک

گندومک را می توان یکی از تنقلات پرانرژی معرفی کرد که جزء گروه آجیل معرفی نمی شود اما اکثریت در شب نشینی ها ان را در بین تنقلات اجیلی قرار می دهند، که نوع شیرین ان را شیرین گندومک می نماند و اغلب همراه با شیر مصرف می شود. این محصول به این ترتیب تهیه و تولید می شود که همان دانه های گندوم در اب جوش، جوشانده می شوند که مغز پخت شود بعد از ابکشی توسط دستگاه های خشک کن خشک می شوند و بعد از ان در مرحله ی تفت قرار می دهند همراه با افزودنی کمی روغن، نمک و شکر حالت شور و شیرین بودن جهت طعم دار کردن می دهند. و به دلیل خواص تغدیه ای بالایی که دارد برای کودکان و نوجوان ها مفید می باشد.

شیرین گندومک

این محصول که امروزه توسط شرکت های تولید کننده ی انواع تنقلات حجیم شده به بازار ارائه می گردند شاهد این هستیم که بصورت های مختلفی از بسته بندی ها نیز عرضه می شوند که البته نوع فله ای ان را می توان گفت پرطرفدارتر و پرفروش ترین بوده اند. نمونه های بسته بندی این شیرین گندومک ها دارای وزن های مختلف با طرح های گوناگون از بسته بندی های پاکتی را دارا هستند، شیرین گندومک جرقه یکی از برندهای معروف و مشهور بازار کشور بوده است. هر گروه از این تنقلات حجیم شده برای خود بازارهای پخش و فروش مخصوص به خود را دارند و می توان گفت شامل طرفداران بی شماری نیز هستند.

شیرین گندومک

مرکز خرید شیرین گندومک فله ای عمده

در این مرکز خرید که عرضه ی انواع تنقلات حجیم شده از نوع شیرین گندومک تا انواع چیپس های سیب زمینی و ذرت را شامل می شود دیگر انواع تنقلات از گروه تولیدات پفیلا، پاپ کورن، پفک لوبیایی، توپی، کرانچی بوده است که تمامی این محصولات در نوع فله ای و بسته بندی شده عرضه می شود و مناسب برای بازارهای پخش داخلی با صادرات به بازارهای جهانی بوده می باشد بنابراین می توانید در این مرکز خرید اینترنتی با ما در ارتباط باشید و بهترین های تولید شده از انواع تنقلات حجیم شده را خریداری نماید.

شیرین گندومک

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.