مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش چیپس سیب زمینی با کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه در مورد چیپس سیب زمینی باید بدانیدفروش ویژه چیپس سیب زمینی صادراتی

قیمت فروش چیپس سیب زمینی با کیفیت به ویژگی های متفاوتی وابسته می باشد هرچه کیفیت و ابعاد موارد اشاره شده بیشتر باشد در قیمت تمام شده محصول موردنظر شما تاثیر بیشتری دارد به صورتی که با سفارش عمده شما متقاصی محترم این امکان را خواهید داشت که با هزینه تمام شده کمتری محصول موردنظر خود را در اختیار داشته باشید و فروش از طریق سایت آنلاین امکان کسب اطلاع از سایر قیمت ها و نیز خرید آسان را برای خریدار مهیا نموده است.

قیمت فروش چیپس سیب زمینی با کیفیت

آنچه در مورد چیپس سیب زمینی باید بدانید

آنچه در مورد چیپس سیب زمینی باید بدانید

چیپس یکی از خوراکی های بسیار لذیذ و پرطرفدار می باشد که در بین استفاده کنندگان آن از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده و سالانه مشتریان خاص خود را دارد چیپس سیب زمینی پفکی از اسلایس های بسیار نازک و تردی تولید می گردد و نیز با افزودن مواد طعم دهنده به آن تنوع بیشتری در طعم آن ایجاد می نمایند بنابراین ما لازم دیدیم در ادامه و در ذیل به صورت اجمالی به شرح هر چه بیشتر اطلاعاتی در خصوص چیپس سیب زمینی صادراتی به صورت اجمالی بپردازیم:

  1. در ابتدا برای تولید یک چیپس سیب زمینی سالم نیاز است سیب زمینی های سالم و بدون را لک انتخاب نمود و سپس پس ز شستشوی آن ها با مواد شستشو دهنده مخصوص خوراکی آن ها را به خط تولید انتقال خواهند داد.
  2. در مرحله بعد فرآیند پوست کندن سیب زمینی آغاز می گردد و اگر سیب زمینی دارای لک باشد لکه گیری نیز انجام خواهد شد و سیب زمینی موردنظر اگر دارای پوسیدگی و یا رنگ های سبز رنگی روی آن موجود باشد تمامی این موارد از روی آن جدا و پاک خواهد شد.
  3. پس از گذراندن مراحل فوق به مرحله اسلایس سیب زمینی می رسیم در این مرحله سیب زمنی ها به ورقه های بسیار نازک تبدیل خواهند شد و پس از عملیات برانچ نمودن در روغن داغ آماده سرخ می گردد و پس از آن چیپس آماده مصرف می باشد.

فروش ویژه چیپس سیب زمینی صادراتی

فروش ویژه چیپس سیب زمینی صادراتی

فروش ویژه چیپس سیب زمینی صادراتی توسط فروشگاه های تحت پوشش شرکت تولیدی انجام می گیرد که با تولید محصولی بسیار باکیفیت و استفاده از سیب زمینی های بسیار مرغوب توانسته نقش پررنگی در بازار خرید و فروش کشور ایفا نماید و با ارائه کلی آن در عرصه بازار سبب کاهش قیمت تمام شده برای خریدار خواهد شد.

یکی از روش های فروش چیپس پفکی که توسط این موسسه تولیدی استفاده می شود مراجعه به سایت فروش اینترنتی ما می باشد که از مزایای استفاده از این فروشگاه آشنایی با انواع محصولات موجود، استفاده از نظرات کارشناسان فعال در این شرکت تولیدی و همچنین دسترسی به بازخورد های دیگر مصرف کنندگان می باشد که در کنار این مهم امکان خرید آسان برای در اختیار گرفتن محصول مدنظر شما ایجاد شده است.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.