مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه عمده پفک نمکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

سابقه مصرف پفک نمکی در ایرانپخش عمده بهترین پفک نمکی

عرضه عمده پفک نمکی توسط نمایندگی ها مربوطه در داخل کشور انجام می شود تا این مواد غذایی به راحتی به دست مشتری خود برسد. مصرف کردن پفک نمکی عمده در ایران از سابقه طولانی برخوردار است. پفک نمکی در انواع سایز ها و مدل ها برای مصرف مشتریان در بازار موجود می باشد. درواقع از این فرآورده غذایی قشر کم سن بیشتر تغذیه می کنند.

 

عرضه عمده پفک نمکی

سابقه مصرف پفک نمکی در ایران

در دنیا صد میلیون نفر با خوراکی پفک نمکی آشنا هستند و از زمان کودکی این محصول را مصرف کرده اند. امروزه انواع مدل های این خوراکی را در بازار فروش مشاهده می کنیم که هر کدام یک دارای طعم های منحصر به فردی هستند.

 

در سطح دنیا پفک نمکی توسط شخصی به نام موری یوهایی تولید می شد. این شخص در سال ۱۹۵۰ میلادی کارخانه تولیدی پفک نمکی را در شهر نیویورک راه اندازی کرد و به تولید پفک مشغول بود. بعد از چند سال یعنی در سال ۱۹۶۵ کارخانه تولید پفک نمکی توسط کمپانی بوردن خریداری و شرکت عرضه کننده پفک نمکی را در این منطقه توسعه داد.

 

این خوراکی با طعم پنیر در سطح بازار به مشتریان خود عرضه می شود. در تولید این فرآورده بلغور ذرت و آب در دستگاه مورد نظر پف کرده و پفک نمکی به تولید می رسید. سپس در بسته بندی های خاص خود به بازار فروش عرضه می شود. در ساخت این محصول از روغن های گیاهی پنیر و سایر طعم دهنده ها نیز استفاده می کنند.

 

پفک نمکی در سال ۱۹۷۰ میلادی با انقلابی در صنعت اقتصاد وارد ایران شد و اولین شرکتی که در ایران به تولید این خوراکی مشغول بود شرکت مینو نام داشت. این شرکت در پاکت های قرمز رنگ در اندازه های بزرگ و کوچک پفک نمکی را تولید کرده و به بازار فروش خود عرضه نمود. در واقع خالق پفک نمکی در دنیا موری یوهایی بود که در سن ۹۰ سالگی از دنیا رفت. امروزه در ساخت این فرآورده از طعم های متعددی استفاده می کنند.

 

 

سابقه مصرف پفک نمکی در ایران

پخش عمده بهترین پفک نمکی

پخش عمده بهترین پفک نمکی توسط شرکت های معتبر صورت می گیرد. شرکت های تولید کننده با روش های متعددی محصول تولیدی خود را به مشتریان ارائه می کنند. مصرف کنندگان بهتر است که پفک نمکی را به صورت بدون واسطه برای تغذیه خود تهیه کنند. در این صورت محصول با قیمت مناسبی تهیه می شود.

 

نرخ پفک نمکی نیز به عوامل متعددی وابسته می باشد. شرکت های تولید کننده بر اساس هزینه ای که در تولید آن خرج می کنند، روی پفک نمکی نرخ می گذارند. پخش عمده پفک نیز یکی از روش های فروش محصول مورد نظر در داخل کشور بوده است.

 

 

پخش عمده بهترین پفک نمکی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.