مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات چیپس طعم دار ذرت به تاجیکستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع طعم تولیدی چیپس در بازارمرکز فروش صادراتی چیپس ذرت عمده
صادرات چیپس

چیپس طعم دار

چیپس طعم دار را که می توان در مدل چیپس های سیب زمینی با چیپس ذرت که توسط تولید کنندگان عرضه شده است در این بخش از صادرات چیپس به تاجیکستان بصورت فله ای و بسته بندی شده همراه با قیمت های مناسب عرضه و به فروش می رسد.

معرفی انواع طعم تولیدی چیپس در بازار

صادرات چیپس

بازار کشور را می توان بازاری همراه با انواع و اقسام گوناگون از تنقلاتی دید که بنابر نیاز و تقاضای بازار مصرف کننده توسط تولید کنندگان تهیه تولید و ارائه گردیده است. و چنانچه ملاحضه می کنید در هر یک از بخش های مختلف بازار این انواع تنقلات می تواند از گروه تولیدات تنقلات شیرین و یا گروه تنقلات حجیم شده بوده باشند و هر دو گروه طرفداران با بازارهای فروش مخصوص به خود و فوق العاده ای را دارند. در این بخش پرداخته شده است به گروه تولیدات از تنقلات حجیم شده از انواع گوناگون. این تنقلات حجیم شده باز خود به چند مدل تقسیم بندی می شوند که از غلات مختلف با انواع طعم ها تهیه و تولید شده اند.

دسته ای از این انواع تنقلات غلات حجیم شده مربوط به گروه تولیدات پاپ کورن ها، چیپس، پفک، اسنک، شیرین گندومک و … تقسیم شده اند. البته هر یک از این انواع تنقلات حجیم شده براساس طعم ها، مدل بسته بندی و دیگر ویژگی های اصلی در امر تولید منجر به تقسیم بندی به بخش های دیگری با نرخ قیمت های فروش متفاوتی نیز می گردند. بحث و موضوع این بخش هم در ارتباط با تولیدات چیپس بوده، چیپس از نوع ذرت می باشد. چیپس ذرت همانند چیپس های سیب زمینی بسیار پرطرفدار و خوشمزه ای بوده که دارای طعم های گوناگونی نیز می باشد که دسته ای از این انواع طعم چیپس ذرت موجود و ارائه شده در بازار اعم از:

  • چیپس ذرت با طعم مرغ
  • چیپس ذرت با طعم پنیری
  • چیپس ذرت با طعم کچاپ
  • چیپس ذرت با طعم فلفلی
  • چیپس ذرت با طعم سرکه ای

نمونه های این چیپس ذرت در بسته بندی های پاکتی به وزن های ۵۰ گرمی عرضه شده اند و مدل فله ای از چیپس ذرت نیز در بسته بندی های پاکتی به وزن ۴ کیلو گرم هستند به این دلیل در وزن کم بسته بندی می گردد که منجر به شکستگی و خردگی بار نگردد.

مرکز فروش صادراتی چیپس ذرت عمده

پس به این ترتیب در این بخش بنابر عرضه ی انواع گوناگون از تنقلات حجیم شده چون چیپس، پاپ کورن، شیرین گندومک و … می توانید با مجموعه در ارتباط بوده و سفارشات صادراتی و یا خرید و پخش عمده در سراسر بازار کشور عرضه می شود و بنابر یک خرید و فروش مستقیم از بخش تولیدی با نرخ قیمت های مناسب ارائه می گردد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.