مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار پخش پفک نمکی فلفلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

دستور پخت خانگی پفک نمکی فلفلیخرید بهترین پفک نمکی فله ای

پفک نمکی یکی از پر طرفدارترین تنقلات موجود در سوپرمارکتی ها و فروشگاه هاست.این محصول نه تنها مورد علاقه ی کودکان است بلکه بزرگسالانی نیز هستند که برای گذراندن اوقات فراغت و….از این محصول بهرمند می شوند.حال با توجه به پر طرفدار بودن این محصول بهتر است از نوع کم ضررترین پفک نمکی استفاده شود و برای این منظور پفک نمکی فلفلی خانگی که علاوه بر کم ضرر بودن آن،از طعم خوشی برخوردار است استفاده شود.

بازار پخش پفک نمکی فلفلی

دستور پخت خانگی پفک نمکی فلفلی

دستور پخت خانگی پفک نمکی فلفلی  درست کردن پفک  فلفلی خیلی ساده است حتی برای درست کردن این تنقلات خوشمزه و پرطرفدار اگر هم به فر دسترسی نداشته باشید مشکلی نیست توی تابه و با کمترین هزینه می توان این تنقلات رو درست کرد. برای درست کردن پفک فلفلی ،ابتدا نیاز به آرد نخودچی داریم با توجه به مقدار دلخواه خودمان، مثلاً یک پیمانه از این آرد را الک کرده و درون ظرف مورد نظر می ریزیم .

مرحله ی دوم یک پیمانه هم آرد برنج یا آرد ذرت لازم داریم هرکدام از این دو نوع را که انتخاب کردیم آن را هم الک می‌کنیم و به آرد نخودچی اضافه می‌کنیم سپس به آن زردچوبه ، پودر پارمزان ،جوش شیرین یا بکین پودر ،فلفل و ادویه ای که دوست داریم  اضافه می‌کنیم, سپس مقداری آب به مواد اضافه می‌کنیم و با دست مواد را  ورز می دهیم تا خمیری یک دست به دست آید بعد از این مرحله کره را در تابه مورد نظر  ذوب کرده و خمیر را رنده کرده و در تابه ای که روی اجاق گاز گذاشته شده می ریزیم و منتظر می مانیم تا پفک ها به آهستگی

 سرخ شوند بعد از سرخ شدن، یکی یکی آنها را از درون تابه بر می داریم و در صافی قرار می دهیم تا روغن اضافه ی آن کاملاً گرفته شود.

حال این پفک نمکی فلفلی سالم ترین پفک نمکی است که می‌توان با خیالی آسوده سرو کرد، بدون مواد افزودنی و نگهدارنده و روغن های پالم  و رنگ های شیمیایی. زیرا این مواد، برای بدن بسیار مضر است بخصوص برای کودکانی که تحرک زیادی دارند باعث تحرک بیشتر آنها یا به اصطلاح بیش فعالی آنها می شود.

خرید بهترین پفک نمکی فله ای

خرید بهترین پفک نمکی فله ای  بازار پفک نمکی همیشه به لطف خداوند گرم بوده و هست و هیچگاه کسادی نداشته حال با توجه به پر رونق بودن این محصول و   برای خرید پفک نمکی ای که هم خوش مزه و ترد و خوش طعم به صورت فله ای باشد باید با تولیدکننده و کارخانه ی تولید این محصول آشنا بود که از چه موادی برای تولید این محصول استفاده می کنند از میزان  مواد نگهدارنده و افزودنی و… آن آشنا بود ‌و پس از اطمینان حاصل نمودن از سالم بودن آن،اقدام به خرید آن به صورت فله ای یا بسته بندی می‌کنیم. 

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.